Pension Gasthof Pension Fichtenheim

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag-4°-9°
Pension Gasthof Pension Fichtenheim

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Pension Fichtenheim voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Gasthof Pension Fichtenheim in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een pima pension we gaan er zeker weer naar toe

Direkt bij de winterwandel paden. Vriendelijke mensen ,en goede maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasthof Pension Fichtenheim in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasthof Pension Fichtenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.