Camping Dachstein

35 reviews over Camping Dachstein in het Nederlands

mooie omgeving

wiebeloortjenoortje88
24-6-2012

de omgeving is zeer indrukwekkend ook in het voorjaar. Wij waren hier begin juni 2012 en hebben zeer genoten van de omgeving. Een vriendelijke ontvangt met meteen veel informatie over de omgeving. De camping is klein en ligt om een campingweg heen, prima als het er nog niet zo druk is. Het sanitair viel iets tegen, je kunt er niet alleen douchen. Er zijn 2 nate cellen in een badkamer die niet op slot kan, ik vond het helaas ook niet zo zuiver. De douch is wel lekker warm. Het hostel kijkt uit op de camping.

heerlijke plek, geweldig wandelen&kletteren

Jan en Christine
27-7-2010

Voor korter en langer verblijf. Eigenaren Inge en Nils doen er alles aan om je t naar de zin te maken en hebben elke dag weer nieuwe ideeen voor wandeltochten of regenalternatieven. Op de camping zelf niet veel te beleven (gelukkig), kleine speeltuin. Geschikt voor rustzoekers en wandelaars. Plaatsen zijn wat aan de kleine kant. Sanitair oud maar super schoon en met wc papier en heerlijke gratis warme douches!!! Komen al voor de 3e keer en zeker niet voor het laatst

Gereisd Met partner in juli 2010

prachtige natuurcamping

Zita
8-4-2010

we waren op doorreis naar Hongarije en dus slechts 2 nachten gekampeerd op deze fantastische camping. heel familiale sfeer, heel vriendelijke uitbaters! sanitair werd meermaals per dag schoongemaakt. Prachtig uitzicht op de beboste bergflanken. Echt kamperen midden in de natuur! Onze kinderen van 2 en 4 jaar hebben zich super geamuseerd! Wij gaan zeker nog terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Heerlijk kamperen in het mooiste stukje Oostenrijk

John van der Meer
2-8-2009

Dachstein is een klein en vooral knusse camping. 25 plaatsen waarvan een deel zo klein dat je daar eigenlijk alleen met een tentje kunt staan. Het Inge en Niels beheren de camping en doen dit op een hartelijke en vriendelijke manier. Bij de camping hoort een pension en bij slecht weer kun je als campinggast ook gebruik maken van de voorzieningen van het pension. De camping ligt op 1150m hoog dus het wil nog wel eens behoorlijk afkoelen in de avond en nacht. De omgeving is fantastisch om te wandelen en de natuur ... ach, het is natuurlijk Oostenrijk. Wij hebben genoten van de wandelingen, de bossen, bergen, marmotten en ga maar door.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

eenvoudige, rustige camping

Huisman
2-2-2009

Camping Dachstein is een kleine, rustige camping met een prachtig uitzicht. In de omgeving is er veel te doen en te bekijken. Het Nederlandse echtpaar dat de camping bestierd is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zij geven veel adviezen over uitstapjes in de omgeving. Het sanitair is eenvoudig maar heel schoon. Bij de camping is een zeer gezellige en heerlijke gartengrill.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dachstein in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dachstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.