Camping Dachstein

Meer campinginfo

42 reviews over Camping Dachstein

• 2017
    9fam Rooij18-09-2017

Klein maar fijn; heerlijk basiskamp voor de bergen

Fijne, rustige camping. Van alle gemakken voorzien en vooral: Schoon! Midden in de bergen, aan de rand van het dorp. In een prachtig wandelgebied. De te behalen stempels in het wandelboekje deden onze kinderen weer lopen als echte berggeiten. 's avonds een heerlijke warme douche (zonder muntjes). Het toiletgebouw is niet erg ruim, maar nooit hoeven wachten en perfect schoon. Inge denkt graag met je mee over de te ondernemen tochten en uitjes. Vers brood van de bakker (zonder zuurdesem) en leuke klimmuur / glijbaan. Zon komt wat later op de ochtend pas 'de hoek om'. Doordat de camping aan het eind van de bergketen ligt, waait slecht weer snel weer verder. Wij zijn ruim 3 weken gebleven en wilden nóg niet naar huis.

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Jori15-09-2015

mooi plekje

Wij hadden een redelijk ruime plaats voor onze caravan met mooi uitzicht en zowel zon als schaduw. Douches waren ruim genoeg en bovendien zeer schoon. Voor ons was het geen probleem dat je niet enkele douches had die je kon afsluiten en dat er alleen een gordijn hing voor privacy. In het dorp waren voldoende eetgelegenheden en de spar was goed gesorteerd. Voor rust zoekers, natuurliefhebbers en wandelaars is dit een hele fijne camping.

• 6Eetgelegenheden

• 7C.D.15-08-2014

Klein en degelijk

Camping Dachstein is een prima gelegen camping om als uitvalsbasis te dienen om het dal te verkennen. Helaas zijn de plaatsen erg klein en sta je schouder aan schouder met je buren en heb je dus weinig privacy. Ook het sanitair is erg klein. In de douche kun je niet bukken en je niet omkleden. Het sanitair wordt wel vaak gecontroleerd en is voldoende schoon, maar voor verbetering vatbaar. Voor kinderen is het een prima overzichtelijke camping met leuke speeltoestellen als een trampoline. Ook bij slecht weer kunnen de kinderen zich vermaken met spelletjes in een grote ruimte in het pension. Eigenaren helpen je goed met je vragen. Wanneer je de kleine plaatsen en het krappe sanitair voor lief neemt een uitstekende camping!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Henk-Jan09-08-2013

Heerlijk en kleinschalig rustig kamperen

Deze zomer met onze vouwwagen en onze drie kleine meisjes een week op Camping Dachstein geweest. Voor ons een uitstekende plek: mooie locatie & lekker rustig. Zeer vriendelijke ontvangst en prima tips voor activiteiten door Inge! Als wij weer in deze regio op vakantie willen dan komen we zeker terug.

• 8Zita08-04-2010

prachtige natuurcamping

we waren op doorreis naar Hongarije en dus slechts 2 nachten gekampeerd op deze fantastische camping. heel familiale sfeer, heel vriendelijke uitbaters! sanitair werd meermaals per dag schoongemaakt. Prachtig uitzicht op de beboste bergflanken. Echt kamperen midden in de natuur! Onze kinderen van 2 en 4 jaar hebben zich super geamuseerd! Wij gaan zeker nog terug!!

• 9Huisman02-02-2009

eenvoudige, rustige camping

Camping Dachstein is een kleine, rustige camping met een prachtig uitzicht. In de omgeving is er veel te doen en te bekijken. Het Nederlandse echtpaar dat de camping bestierd is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zij geven veel adviezen over uitstapjes in de omgeving. Het sanitair is eenvoudig maar heel schoon. Bij de camping is een zeer gezellige en heerlijke gartengrill.

• 8Eetgelegenheden

4 tips over Camping Dachstein

• Elly vd Gaag, 16-10-2012

Echt een aanrader is de kabelbaan naar de top van de Dachstein! Heerlijk wandelen over de gletsjer. Niet eens heel erg inspannend al is het wel wat glibberen geblazen. Prachtige uitzichten genieten over de sneeuw en de omliggende bergen. Maar er zijn veel meer prachtige wandelingen of fietstochten te maken En natuurlijk moet je dan een keer heerlijk Kaiserschmarren eten in een van de berghutten, heerlijk na een inspannende wandeling!

• campingdachstein, 30-07-2012

Bezoek aan de Dachstenigletsjer op 3000 meter! Ook in de zomer vinden er wintersport aktiviteiten plaats. Over een veilig pad kan er over de sneeuw naar een hut gewandeld worden. Prachtig uitzicht!

• wiebeloortjenoortje88, 24-06-2012

De wandeling naar de zuidwandhut was adembenemend.

1 vraag over Camping Dachstein

• Anja, 11-10-2018

Wintercamperen

Hoe is het om hier in de winter te staan? Staan er meer mensen? Hoe is de bereikbaarheid, kan je er nog met de hond vanaf de camping lopen?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig