Camping Dachstein

Meer campinginfo

42 reviews over Camping Dachstein

• 9l_termaat18-09-2013

fantastische plek een droom

We hadden deze zomer voor een aantal nachten 2 plekken naast elkaar met het meest mooie uitzicht dat je je kunt wensen. De hangmatten konden we heerlijk ophangen waarvan we dankbaar gebruik hebben gemaakt. Geweldig we vinden het een aanrader voor mensen die van de natuur en omgeving houden. En geen disco en dergelijke zoeken in hun vakantie.

Inge was heel behulpzaam een echte gastvrouw.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8John van der Meer02-08-2009

Heerlijk kamperen in het mooiste stukje Oostenrijk

Dachstein is een klein en vooral knusse camping. 25 plaatsen waarvan een deel zo klein dat je daar eigenlijk alleen met een tentje kunt staan. Het Inge en Niels beheren de camping en doen dit op een hartelijke en vriendelijke manier. Bij de camping hoort een pension en bij slecht weer kun je als campinggast ook gebruik maken van de voorzieningen van het pension. De camping ligt op 1150m hoog dus het wil nog wel eens behoorlijk afkoelen in de avond en nacht. De omgeving is fantastisch om te wandelen en de natuur ... ach, het is natuurlijk Oostenrijk. Wij hebben genoten van de wandelingen, de bossen, bergen, marmotten en ga maar door.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

4 tips over Camping Dachstein

• Elly vd Gaag, 16-10-2012

Echt een aanrader is de kabelbaan naar de top van de Dachstein! Heerlijk wandelen over de gletsjer. Niet eens heel erg inspannend al is het wel wat glibberen geblazen. Prachtige uitzichten genieten over de sneeuw en de omliggende bergen. Maar er zijn veel meer prachtige wandelingen of fietstochten te maken En natuurlijk moet je dan een keer heerlijk Kaiserschmarren eten in een van de berghutten, heerlijk na een inspannende wandeling!

• campingdachstein, 30-07-2012

Bezoek aan de Dachstenigletsjer op 3000 meter! Ook in de zomer vinden er wintersport aktiviteiten plaats. Over een veilig pad kan er over de sneeuw naar een hut gewandeld worden. Prachtig uitzicht!

• wiebeloortjenoortje88, 24-06-2012

De wandeling naar de zuidwandhut was adembenemend.

1 vraag over Camping Dachstein

• Anja, 11-10-2018

Wintercamperen

Hoe is het om hier in de winter te staan? Staan er meer mensen? Hoe is de bereikbaarheid, kan je er nog met de hond vanaf de camping lopen?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig