4 tips over Camping Dachstein

• Elly vd Gaag, 16-10-2012

Echt een aanrader is de kabelbaan naar de top van de Dachstein! Heerlijk wandelen over de gletsjer. Niet eens heel erg inspannend al is het wel wat glibberen geblazen. Prachtige uitzichten genieten over de sneeuw en de omliggende bergen. Maar er zijn veel meer prachtige wandelingen of fietstochten te maken En natuurlijk moet je dan een keer heerlijk Kaiserschmarren eten in een van de berghutten, heerlijk na een inspannende wandeling!

• campingdachstein, 30-07-2012

Bezoek aan de Dachstenigletsjer op 3000 meter! Ook in de zomer vinden er wintersport aktiviteiten plaats. Over een veilig pad kan er over de sneeuw naar een hut gewandeld worden. Prachtig uitzicht!

• wiebeloortjenoortje88, 24-06-2012

De wandeling naar de zuidwandhut was adembenemend.

• Roel, 04-08-2015

Ga naar Gasthof Dachsteinruhe om heerlijk te eten. Is 5 minuten rijden, niet in de richting van Ramsau, maar de andere kant op Je herkent het Gasthof aan de houten motor aan de rechterkant vd weg. Je kunt daar verse forel eten (en ook andere gerechten) Ook de gastvrouw heeft een gezellige babbel!