Camping Dachstein

Meer camping info

42 reviews over Camping Dachstein

• 2019
    9Baukje29-09-2019

Wat een rust in een geweldige omgeving

Prachtige locatie midden in de bergen. Wat een rust. Zo genoten van deze plek. Super schoon sanitair. Ontvangst was erg vriendelijk en prima geholpen. Net even dat beetje extra's. Internet was prima in september.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Svenja21-08-2018

Fijne plek!

Gemoedelijk, sfeervol en in de natuur. Camping Dachstein is een plaats waar iedere outdoor liefhebber blij van wordt. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken. Het sanitair is schoon, de eigenaren reuze vriendelijk en de broodjes service prima! Geen restaurantje op de camping, dus dat wordt zelf koken. Maar hoe erg is dat?

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9fam Rooij18-09-2017

Klein maar fijn; heerlijk basiskamp voor de bergen

Fijne, rustige camping. Van alle gemakken voorzien en vooral: Schoon! Midden in de bergen, aan de rand van het dorp. In een prachtig wandelgebied. De te behalen stempels in het wandelboekje deden onze kinderen weer lopen als echte berggeiten. 's avonds een heerlijke warme douche (zonder muntjes). Het toiletgebouw is niet erg ruim, maar nooit hoeven wachten en perfect schoon. Inge denkt graag met je mee over de te ondernemen tochten en uitjes. Vers brood van de bakker (zonder zuurdesem) en leuke klimmuur / glijbaan. Zon komt wat later op de ochtend pas 'de hoek om'. Doordat de camping aan het eind van de bergketen ligt, waait slecht weer snel weer verder. Wij zijn ruim 3 weken gebleven en wilden nóg niet naar huis.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Patty10-07-2017

Fijne kleine camping in prachtig gebied

Vrij kleine plekken maar prachtig uitzicht. Een beetje afgelegen maar daar houden we van.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Jan Jaap de Vries28-05-2017

Camping Dachstein... een paradijsje

Camping Dachstein...dit paradijsje zouden wij het liefst voor ons zelf willen houden! Wij hebben genoten op jullie intieme plek voor fijnproevers. De ruimte, de uitzichten naar de besneeuwde toppen van de Dachstein, de vele mogelijkheden voor sportieve prestaties (wandelen, klimmen, mountainbiken, langlaufen, skien....).moeilijk of minder moeilijk, het kan allemaal. wij komen graag terug, zeker ook door de hartelijkheid van jullie allebei!

dus : graag tot ziens!

JanJaap en Christien de Vries uit Alkmaar

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Petra en Kees06-01-2017

Super fijne camping

We zijn in maart 2015 naar camping Dachstein geweest en dat is ons heel goed bevallen. Het is hier zo mooi en heerlijk rustig.

Er zijn mooie skigebieden in de buurt, maar het is ook fijn om hier te wandelen of om per auto te genieten van de omgeving. Voor elk wat wils! :)

Inge en Niels zijn een prima stel mensen die hun best doen het hun gasten naar de zin te maken.

Het is geen grote camping, maar dat vinden wij juist fijn. Inge en Niels zijn heel behulpzaam en we hopen nog vaak bij hen terug te komen! Kees & Petra

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Marlies Bär01-09-2016

Super

Erg netjes. Prachtige omgeving en mooi uitzicht vanaf de camping.

Alleen gereisd in juli 2016

• 9Lidia en Nico Bruin28-08-2016

Een kleine schone, rustige camping .

Het is een kleine camping. Lekker rustig gelegen. Met gastvrije mensen. Inge weet heel veel over de omgeving te vertellen. Er is genoeg te doen in de omgeving. Je kan je er prima vermaken.Schoon toiletgebouw. In het dorp kan je heerlijk eten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Corine van Bostelen15-08-2016

mooie plek, gastvrij en zeer schoon

ambiance, ligging, informatievoorziening, maar met name gastvrijheid waren optimaal.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Koos06-08-2016

Super mooi gelegen

Na een heerlijke tijd op de Dachtstein camping, nu weer thuis, het was een en al genieten, heerlijke camping met een erg mooi uitzicht waar je in stilte van kan genieten, door de mooie ligging een mooie zonsondergang, het is echt tot rust komen, dit ook mede de vriendelijkheid van de beheerster, die met heel veel enthousiasme kan vertellen wat de moeite is om te bekijken, te wandelen of wat je maar wilt weten, ook verzorgt ze elke ochtend de lekkere broodjes die je de dag van te voren bij de receptie kan bestellen, het pas gerenoveerde toilet gebouw is zeer netjes en super schoon, een top vakantie door alle geweldige facetten van deze camping en beheerders.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016