Camping Dachstein

35 reviews over Camping Dachstein in het Nederlands

Fijne plek!

Svenja
21-8-2018

Gemoedelijk, sfeervol en in de natuur. Camping Dachstein is een plaats waar iedere outdoor liefhebber blij van wordt. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken. Het sanitair is schoon, de eigenaren reuze vriendelijk en de broodjes service prima! Geen restaurantje op de camping, dus dat wordt zelf koken. Maar hoe erg is dat?

Fijne, rustige camping. Van alle gemakken voorzien en vooral: Schoon! Midden in de bergen, aan de rand van het dorp. In een prachtig wandelgebied. De te behalen stempels in het wandelboekje deden onze kinderen weer lopen als echte berggeiten. 's avonds een heerlijke warme douche (zonder muntjes). Het toiletgebouw is niet erg ruim, maar nooit hoeven wachten en perfect schoon. Inge denkt graag met je mee over de te ondernemen tochten en uitjes. Vers brood van de bakker (zonder zuurdesem) en leuke klimmuur / glijbaan. Zon komt wat later op de ochtend pas 'de hoek om'. Doordat de camping aan het eind van de bergketen ligt, waait slecht weer snel weer verder. Wij zijn ruim 3 weken gebleven en wilden nóg niet naar huis.

Fijne kleine camping in prachtig gebied

Patty
10-7-2017

Vrij kleine plekken maar prachtig uitzicht. Een beetje afgelegen maar daar houden we van.

Camping Dachstein... een paradijsje

Jan Jaap de Vries
28-5-2017

Camping Dachstein...dit paradijsje zouden wij het liefst voor ons zelf willen houden!

Wij hebben genoten op jullie intieme plek voor fijnproevers. De ruimte, de uitzichten naar de besneeuwde toppen van de Dachstein, de vele mogelijkheden voor sportieve prestaties (wandelen, klimmen, mountainbiken, langlaufen, skien....).moeilijk of minder moeilijk, het kan allemaal.

wij komen graag terug, zeker ook door de hartelijkheid van jullie allebei!

dus : graag tot ziens!

JanJaap en Christien de Vries uit Alkmaar

Super fijne camping

Petra en Kees
6-1-2017

We zijn in maart 2015 naar camping Dachstein geweest en dat is ons heel goed bevallen. Het is hier zo mooi en heerlijk rustig.

Er zijn mooie skigebieden in de buurt, maar het is ook fijn om hier te wandelen of om per auto te genieten van de omgeving. Voor elk wat wils! :)

Inge en Niels zijn een prima stel mensen die hun best doen het hun gasten naar de zin te maken.

Het is geen grote camping, maar dat vinden wij juist fijn. Inge en Niels zijn heel behulpzaam en we hopen nog vaak bij hen terug te komen! Kees & Petra

Super

Marlies Bär
1-9-2016

Erg netjes. Prachtige omgeving en mooi uitzicht vanaf de camping.

Een kleine schone, rustige camping .

Lidia en Nico Bruin
28-8-2016

Het is een kleine camping. Lekker rustig gelegen.

Met gastvrije mensen. Inge weet heel veel over de omgeving te vertellen. Er is genoeg te doen in de omgeving. Je kan je er prima vermaken.Schoon toiletgebouw. In het dorp kan je heerlijk eten.

mooie plek, gastvrij en zeer schoon

Corine van Bostelen
15-8-2016

ambiance, ligging, informatievoorziening, maar met name gastvrijheid waren optimaal.

Super mooi gelegen

Koos
6-8-2016

Na een heerlijke tijd op de Dachtstein camping, nu weer thuis, het was een en al genieten, heerlijke camping met een erg mooi uitzicht waar je in stilte van kan genieten, door de mooie ligging een mooie zonsondergang, het is echt tot rust komen, dit ook mede de vriendelijkheid van de beheerster, die met heel veel enthousiasme kan vertellen wat de moeite is om te bekijken, te wandelen of wat je maar wilt weten, ook verzorgt ze elke ochtend de lekkere broodjes die je de dag van te voren bij de receptie kan bestellen, het pas gerenoveerde toilet gebouw is zeer netjes en super schoon, een top vakantie door alle geweldige facetten van deze camping en beheerders.

in één woord fantastisch!!

Mélanie
10-7-2016

Voor de 2e keer naar deze camping geweest, en weer vonden we het een heerlijke camping, de ligging is geweldig, niks is de eigenaren te veel, heb je vragen, met veel enthousiasme vertellen ze je wat de mogelijkheden zijn in de omgeving, wil je elke ochtend verse broodjes, die echt super lekker zijn, even de lijst die bij de receptie ligt invullen en ze liggen de volgende ochtend klaar, de ruimte van toilet,douche en afwas word erg goed schoon gehouden, kort samen gevat een idyllische camping, fantastische eigenaars, in een super mooi gebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dachstein in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dachstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.