Gasthof Burgstaller

Gasthof

• Ligging t.o.v. pistes6,0

1 review over Gasthof Burgstaller in het Nederlands

Voor liefhebbers van dieren en afzondering

Yedi
7-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Deze accomodatie een week geboekt voor de wintersport. Uitzicht op de pistes was prachtig. Helaas was het wel een erg eng weggetje (glad) de bergen in, wel zo'n 3,5 km. Het huis zelf stonk naar katten en er liepen er dan ook 9 rond en in het huis. Ook twee blaffende honden. Als je dus van dieren houdt prima maar niet als je allergisch bent (zoals ik). De eigenaars waren overigens wel zeer behulpzaam (allergie pillen gekregen) en vriendelijk. Het appartement zelf was erg klein (huiskamer van 2x3m) en voor het geld wel erg slecht onderhouden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Gasthof info

Nog geen informatie beschikbaar over Gasthof Burgstaller

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Burgstaller in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Burgstaller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.