Hotel Brückenhof

8Fantastisch

Oostenrijk, Stiermarken, Ramsau am Dachstein

Op vakantie geweest naar Brückenhof?

8Fantastisch

• 8Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Brückenhof

• 10Tanja26-08-2015

Top hotel.

Al veel hotels bezocht in Oostenrijk, maar dit blijft nog steeds ons favoriete hotel. Gunstig gelegen in een schitterende omgeving. 's Winters lopen de loipes langs de deur. Zomers super startpunt voor heerlijke wandeltochten. Met het openbaar vervoer, halte voor de deur, kun je overal komen. Zomers zelfs gratis met de Sommercard. Deze Sommercard is perfect. Gratis met de gondel naar de Dachstein. Overige liften ook gratis en nog veel meer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5Richard24-08-2015

Geen aanrader

Bij het aanmelden werden we al niet direct vriendelijk geholpen, we moesten wachten tot de receptionist de moeite wilde nemen om van het kantoor af te komen. Er was geen overgordijn in de badkamer, men keek zo vanaf de straat binnen. Douchen dus met de badkamerdeur open, zodat die het raam wat bedekte. Verder op de kamer verschillende kapotte haakjes e.d. en in het restaurant tafellakens met sigarettenbrandgaten erin. De baas lag op een bepaald moment met zijn hoofd op de schoot van een serveerster (zijn liefje?), midden in de zaak tegenover de bar. De moeder, die waarschijnlijk de keuken runde, kwam erg schreeuwerig over.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9raymond08-06-2013

Geweldige gastvrijheid

Met 5 vrienden zijn we super ontvangen door de eigenaresse en haar zoon. Dag en nacht stonden ze klaar om het ons naar het zin te maken. Kamers zijn niet echt luxe maar hebben wel het echte oostenrijkse karakter. Een mooi vertrekpunt om te skieen of te wandelen. Kortom, een echte aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2013