Hotel Annelies

• Sauna

20 reviews over Hotel Annelies

• 8Karin30-06-2017

Fijn hotel

Fijn hotel, gedreven door een familie die erg vriendelijk en behulpzaam is. Goed ontbijtbuffet en uitgebreid lekker 5-gangen diner (ook voor vegetariers). De eetzaal is niet erg gezellig te noemen, beetje veel TL-licht gevoel. Personeel super vriendelijk. Mooie grote en altijd schone kamer in het huis tegenover het hotel (kamer 303). De nieuwe Infinity pool is de moeite waard, terwijl je zwemt het mooiste uitzicht op de bergen. Kleine sauna, erg netjes. Twee maal per week is er een gids die wandelingen organiseert, zeer de moeite waard. Voor kinderen is er eigenlijk niks behalve het zwembad (geen kinderbadje). Goed gratis parkeren en goede gratis wifi. Er zijn eigenlijk twee minpunten: 1. Het lawaai van de weg dat 's morgens om 6 uur al begint 2. Er is geen bar waar je na de wandeling of na het eten een drankje kunt nemen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Johanna07-10-2012

Goed hotel en goed eten.

Goed hotel met mooie kamers. uitgebreid Wellnessgedeelte. Goed eten en drinken. Overdag en 's avonds als je op het balkon zit wel wat geluid van langsrijdend verkeer. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Monica09-02-2011

Heerlijk ontspannen!

We hebben dit jaar voor de tweede keer tijdens onze wintersport in hotel Annelies verbleven. Afgezien van het feit dat de kamers (nieuwe vleugel) mooi, ruim en licht zijn en het eten heerlijk is, is het vooral het personeel waarmee het hotel zich onderscheidt. Niets is teveel, men houdt op een niet-opdringerige manier rekening met je, een goede balans tussen hartelijkheid en professionaliteit. Ik heb dat niet vaak zo meegemaakt. Het enige wat je zelf hoeft te doen is plezier te maken!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Stefanie Ivar en Armin07-09-2010

Goed vakantie adres

Wij verbleven in augustus 2010 een week in Hotel Annelies. Wij hadden een appartement in het bijgebouw. Dit appartement was zeer ruim met een grote living, grote badkamer (met douche en apart ligbad) en een ruime slaapkamer.

Halfpension was inbegrepen met een riant ontbijtbuffet (broodjes, vier verschillende vruchtensappen, koffie, thee, broodjes, bruinbrood, joghurt, melk, muesli, cruesli, tien verschillende soorten vleeswaren, tien verschillende soorten kaas, gekookt ei) Eigenlijk teveel om op te noemen. Avond 5 gangen menu was ook inbegrepen met een zeer uitgebreid salade buffet, elke dag andere soep, hoofdgerecht (keuze uit twee) en nagerecht. Alles van goede kwaliteit.

Zelf ben ik na een paar dagen een keuze menu weer toe aan een uitgebreide menu kaart waar ik zelf terplekke kan kiezen, maar verder geen opmerkingen. Voor ons zoontje van 15 maanden was een triptrap kinderstoel beschikbaar en elke avond een andere maaltijd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Thiebout15-07-2010

Gastvrijheid op hoog niveau

Was hier onlangs met een groepje uit de Benelux. Het -uiterst sportieve- hotelier echtpaar stroomde over van vriendelijkheid en perfect gastheerschap dat ook volledig werd geleefd door het voltallige personeel. Prachtige ruime kamers, heerlijk eten, uitstekende wijnen en het kleine zwembadje om de hoek dat een en ander 'afmaakt' in de zomer. Goed gelegen aan het begin van Ramsau waardoor de beginners vlakbij op de Rittisberg kunnen skien en de gevorderden in no-time in het Ennstal zijn met de grotere skibergen. Ook in zomer ideaal uitgangspunt voor prachtige bergtochten in de direkte omgeving. De klant is hier absoluut koning!

Zakelijk gereisd in juni 2010

• 9Maurice en Kelly28-01-2009

zeer rustige mooie omgeving

wij wisten niet wat ons overkwam toen wij aankwamen de gastvrijheid,direkt eten. zijn goed op de hoogte van omgeving. kamers echt oostenrijks. wellness mooi en modern,misschien iets klein langlaufen en bus aan de deur. bij vertrek knapzak meegekregen

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 9MD21-04-2007

Wij zijn al 20 jaar te gast in Hotel Annelies en wij zijn al altijd zeer tevreden geweest over ons verblijf. Goede service,vriendschappelijke sfeer,kortom: men voelt er zich thuis. Een echte aanrader!

Gereisd met familie in februari 2007

• 10TJM Elsenburg28-02-2007

Gewoon een fantastisch hotel. Ik mag alweer 15 te gast zijn in dit hotel! Toen we er voor het eerst kwamen was het nog een pension en werd het gerund door de Annelies zelf. Elke ochtend kwam zij iedereen goedemorgen wensen en een praatje maken. Alle medewerkers zijn gekleed in traditionele oostenrijkse kleding en zijn op en top service gericht, zijn ontzettend lief en buitengewoon zorgzaam. Ondanks dat het hotel nu een stuk groter is, en dat het überhapt een hotel is ipv van een pension, heeft de fam. schrempf het voor elkaar gekregen de typische oostenrijkse familiaire sfeer en de gezelligheid te behouden.

Ik ben zelf een hotellerier en dit hotel is voor nog altijd een standaard voor de wijze waarop een hotel gerund hoort te worden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2006

• 9Barbara Thomson13-02-2007

we zijn er al meer dan 25 jaar geweest en je komt gewoon thuis,zo gezellig is het daar.

Gereisd met partner in februari 2003

• 10b.urselman21-06-2006

Een geweldig hotel waar we al ruim 20 jaar in de winter te gast zijn. Zeer goed ontbijt- en salatbuffet, meerkeuze menu en een uitstekende keuken. De service is van een zeer hoog niveau en het blijft een echt familiehotel. Uitstekende Wellness met 4 sauna's, fitness en allerlei masage. Loipe start voor de deur. Wij zijn geen fanaten dus gaan we regelmatig overdag met een groep b.v. Nordic Walken of Schneeschuhwanderns onder begeleiding van het hotel. Bij aankomst welkomstdrank en gebak en bij vertrek ook weer. Prima lunchpakket voor onderweg en flesje schnaps voor pa toe. Echte aanrader.

Gereisd in juni 2006

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Eten en drinkenDiner, Welkomstdrankje

We hebben een aantal aanbieders voor Annelies voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Caldarium, Finse sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats