Hotel Almfrieden ****

12 reviews over Hotel Almfrieden in het Nederlands

Zowel in de Zomer alsook in de Winter geweldig

Fam. Antheunisse, 8-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het Hotel ligt in een prachtig omgeving in een van de leukste delen van Oostenrijk.

Je kan in de zomer geweldige wandelingen doen of je nou de hele dag of maar een paar uurtjes onderweg wilt zijn het valt genoeg te doen in de Regio.

Het is heel vriendelijk voor kinderen er is zelfs een kinderbuffet voor de kleintjes (zo hoeven ze niet te wachten op hun eten) echt en top oplossing voor ongeduldige kleine gasten :-)

Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk, je kan het zo gek niet bedenken het ze proberen het op te lossen.

Zelfs Honden zijn in het Hotel welkom, je mag ze ook s´avonds mee naar het eten nemen in een extra eetzaal.

Echte aanrader voor mensen met Hond.

Geweldig

Fam Lekkerkerker, 19-8-2017

Waren hier voor de 16e keer. Wij vonden het helemaal fantastisch en komen graag volgend jaar terug.

Een fantastisch hotel, we komen hier nu 9 keer.

G. Leemhuis, 27-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De persoonlijke warme benadering, het heerlijke eten en prima kamers, maken dat wij ( 3 vriendinnen ) hier graag terug komen . De ligging van het hotel is prachtig en heerlijk rustig. Vanuit het hotel kan je ,als er voldoende sneeuw ligt, zo de loipes op en dat vrijwel altijd.

een heerlijk adres

Peter Forsthövel, 20-7-2015

Mijn vrouw en ik waren hier een week lang te gast met half pension en het heeft ons aan niets ontbroken. Een zeer royale kamer en een fraaie grote badkamer. Een ruim balkon op het zuiden met schitterend uitzicht op de Schladminger Tauern. Een uitstekende keuken met buitengewoon vriendelijke bediening, kortom een voortreffelijk hotel waar we graag volgend jaar weer zullen terugkomen.Beslist een aanrader!

Uitstekend hotel voor langlaufers

AC Willemsen, 8-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier 10 keer geweest.

Net hotel met vriendelijke mensen.

De bediening en keuken zijn goed

en er is mooie wellness.

De kamers zijn wat oudbollig en uit de tijd.

wij, 3 vriendinnen hebben genoten.

Gé L, 5-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede ligging t.o.v de loipes, prettig personeel.De keuken meer dan goed, ook op de kamers niets op aan te merken. Kortom, een prima hotel en wij hebben al weer geboekt.

Uitstekend hotel voor langlaufers

Joke, 4-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel met goede service en vriendelijke bediening. Tikkeltje oudbollig. Mooie welness maar niet er groot in de kelder. Om te langlaufen uitstekende ligging,te midden van d pistes. In de omgeveing niet veel te beleven tenzij je er met de auto op uit gaat. Voor een beetje skigebied ben je aangewezen op Schladming n dat is een stukje rijden.

Voor herhaling vatbaar

H.Clabbers, 10-7-2008

, rustige ligging (geen vdoorgaand verkeer). vriendelijke bediening

tja

Arthur, 6-7-2008

Wij waren 2 dagen begin juli bij Almfrieden.

En niet echt onder de indruk.

Voor een viersterrenhotel onder de maat.

Service was wel goed, maar bijv. internet niet, want geen verbinding.

Kamers wel ruim, maar oud en niet echt schoon.

Eten echt niets bijzonders.

Dus of wij zijn verwend of men is wat minder gewend.

Prima hotel met lekkerse sauna

H. Timmers, 9-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met lekkerse sauna. Ligt aan de loipes, dus perfect voor een langlaufvakantie. We komen hier nu voor de 6e keer.

We hebben een aantal aanbieders voor Almfrieden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almfrieden in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almfrieden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Almfrieden scoort een 8.41 uit 10 op basis van 16 reviews.