Mooskirchen

Reviews over Mooskirchen

Heerlijk rustig hotel

Esther,
    23-10-2015

Heerlijk familiehotel bovenop een berg. Vol rust en stilte. Zeer vriendelijke medewerkers, mooie ruime kamer. Enig nadeel was dat de bedden zeer stevig waren. Verder was alles netjes, goed verzorgd en leuk. Superlekker ontbijtje gehad, men kwam vragen of we en eitje wilde, hoe we die wilde, alles werd vers bereid, superluxe. Zeker een aanrader om te gaan verblijven. Wij hebben dit als doorreis hotel geboekt op weg naar Kroätie. Helaas was het restaurant op zondag gesloten, maar in het dorpje zit een geweldig mediteriaans restaurant, wauw, echt superlekker gegeten daar.Restaurant mediterran in lannach, heerlijk

Gereisd met partner in september 2015