Pension Privatzimmer Fiausch

1 review over Pension Privatzimmer Fiausch in het Nederlands

eenvoudig maar zeer comfortabel

Pieter
3-6-2013

Een zeer goed logeeradres met verzorgd ontbijt. Restaurant op 200 meter dus eigenlijk een compleet adres. Alles is verzorgd, schoon en comfortabel. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. En dat alles op nog geen kilometer vanaf de snelweg.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Privatzimmer Fiausch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Privatzimmer Fiausch in Mautern in Steiermark, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Privatzimmer Fiausch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.