Leibnitz

Reviews over Leibnitz

Compleet en verzorgd

Huisman,
    3-8-2018

Wij staan hier nu ruim 10 dagen. Hoewel het bekend staat als doortrekcamping (rond de weekenden propperig en wat onrustig) , staat de helft van de gasten hier langer. Er is een fantastisch zwembad voor alle leeftijden met tuinpark eromheen. Altijd schoon sanitair, goed warm water bij douche en heet bij afwas. Voor de jongeren is er direct naast de camping een park(hangen) en een voetbalveld, speeltuin. Afstand naar het centrum is klein, veilig om broodje kebab te halen. Supermarkt is op loopafstand.

Kampeerplekken zijn groot genoeg voor caravan, 2 bijzettenten en auto. Schaduw en zon plaatsen. Stroom top. Waterpunten weinig.

Enkele muggen bij schemering, maar niet zo erg als wij kennen bij de Italiaanse meren.

Uitstapjes: bergop wandeling naar het slot, berenopvang, Graz, Slovenië, rodelen en klimpark, karten, motoriekparcours, formule1 circuit.

Tot slot de prijs: de gemeentelijke camping is goedkoop!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Sinja,
    10-3-2018

Geweldig leuke kleine camping met super mooi zwembad. Camping word netjes bij gehouden. Nadeel is dat er veel mensen voor 1 nacht blijven dus niet veel vaste vriendjes voor onze zoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping ,voor herhaling vatbaar

de Vos,
    20-8-2017

+gebruik sportterrein.

+ zwembad incl glijbanen.

+Rustige parkachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

verzorgde camping voor onderweg

David,
    17-8-2017

We hebben hier overnacht op doorreis naar Kroatië. We konden naast elkaar staan op een veld of een plaats kiezen op de camping. Het was een warme dag en dan is het leuk dat je kan gebruik maken van de verschillende zwembaden naast de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Kleinschalige camping met groot zwembad

Simone,
    28-7-2017

Een paar dagen hier verbleven op doorreis. Gemoedelijke sfeer, mooie omgeving en genoeg sanitaire voorzieningen die meerdere keren per dag werden schoongehouden. Voor de kinderen was het zwembad geweldig. Geen animatie oid dus lekker rustig. Prima prijs-kwaliteitverhouding (nog geen 40 euro per nacht met 6 p)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Leibnitz scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews