Reviews over Irdning

Heerlijke plek voor een mooie gezinsvakantie

Sanne,
    29-12-2013

We hebben genoten in Im Dorfl. Huisje is heel sfeervol en je kijkt meteen op de Grimming uit. Aan de rand van kleine camping. Je kan heerlijk eten in het sfeervolle restaurantje. Ze organiseren ook een bbq. De zwemvijfer vlakbij de huisjes geeft heerlijke verkoeling(wel koud!!) Voor de kindjes zijn waterschoentjes wel aan te raden vanwege de steentjes. Ideaal was ook het grote veld waar de kids heerlijk kunnen spelen, evenals het speeltuintje. De omgeving is prachtig, volop wandelmogelijkheden waaronder het beklimmen van de Grimming (2350m). Wat betreft het huisje: wij verbleven er met twee stellen met beiden een kind. Dat was wel wat krapjes maar te doen. De badkamer is erg luxe met een heerlijk bad. Alles helemaal in sfeervol hout en netjes. Nadeel vonden wij de kleine keuken waar het wel een uitdaging was om voor 6 personen de koken. Kinderbedje werd geregeld en was ook prima, kinderstoel raden we aan om zelf mee te nemen.

Ligging is mooi maar wel dichtbij een 80kmweg met auto's.

Irdning scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews