Chalet Chalet Hohentauern

ChaletWeer vandaag17°12°
Chalet Chalet Hohentauern
9,6

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Hohentauern voor je op een rij gezet:

5 reviews over Chalet Chalet Hohentauern in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voor herhaling vatbaar!

Gerard
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alhoewel je al redelijk op hoogte zit in Hohentauern (O), kan de sneeuw toch tegenvallen. Dat was dit jaar voor het eerst het geval. Zelfs met kerst was er geen sneeuw. Ongekend voor dit gebied.

De Chalets vergoeden veel, maar daarvoor betaal je ook. Vier sterren plus zou ik zeggen. Huisjes met elles erop en er in. Soms te huur via een organisatie, zo ook via internet te huur bij een eigenaar (ga dan zoeken op bijv. Almdorf Hohentauern.

Het sneeuwgebied met liften en pistes is simpel, maar zeker voor kleine kinderen zeer geschikt. Wat je nodig hebt, is er. De geoefende/ervaren skier, zal liever wat uitdagender willen gaan. Die moet dan ergens anders heen, of elke dag ca. 70 kilometer (vv) willen rijden.

Goed en ruim chalet

Erna
24-8-2014

Wij waren 5 dagen in chalet Almdorf 43. Het is een chalet met goede kwaliteit inrichting met een prima keuken en badkamer. Het terras is ruim en met fijn meubilair. Hohentauern is een dorp met minder dan 1000 inwoners op 1240m hoogte. Er zijn 3 restaurants op loopafstand en een supermarktje. Vanuit het dorp zijn diverse wandelingen te maken van eenvoudig tot zwaar.

Wat een topper is Chalet Almdorf 30!!!

De Jong
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een mooi en compleet chalet is Chalet Aldmorf 30! Ruim, schoon, netjes, kindvriendelijk (kinderbedje, kinderstoel, krukje, traphekje enz. aanwezig!), super mooi uitzicht op de piste! En bij voldoende sneeuw ski je zo naar de piste. Minpunt voor kinderen die op skiles moeten, dan moet je met de auto naar andere kant om daar te lessen. Verder goed en leuk skigebied voor kinderen. Een echte aanrader!

heeeeeel mooi!

tessa
    22-2-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

fantastische locatie, prachtige chalet, magnifieke uitzichten, veel luxe. Oostenrijkers zijn heel vriendelijke mensen.

Nadeel: winkeltje in dorp is zeer klein, zaterdagnamiddag gesloten. Spar in dorpje benende is een kwartiertje rijden met de auto. Bij ons werkten zowel de jacuzzi als het stoombad niet.

Prachtig chalet, op een super locatie!

fam. Putten
    3-10-2009
    • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk chalet voorzien van alles wat we ons wensen konden. Hebben genoten van de sauna! Prachtige ligging met uitzocht op de piste. Ontzettend vriendelijk ontvangen in het hotel tegenover het chalet waar we de sleutel haalden. Alles was super geregeld handboeken lagen klaar en bedden waren opgemaakt. Net een hotel. Ook hebben we gebruik gemaakt van de ontbijtservies die het hotel bied. Een heerlijk ontbeid werd ons nog net niet op bed gebracht! Super mensen. in een prachtige omgeving en een gezellig dorp! We komen zeker weer!

TOT ZIENS!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Chalet Hohentauern in Hohentauern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Chalet Hohentauern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Chalet Hohentauern scoort een 9.58 uit 10 op basis van 5 reviews.