Camping Hirschegg

Camping Hirschegg
8,7

7 reviews over Camping Hirschegg in het Nederlands

De beheerder, een Nederlands echtpaar is prima, gastvrij en behulpzaam..

Ligging is prima. (gelukkig) geen winkeltje op de camping, wel binnen vijf minuten lopen. Bijna alles te koop.

Wandelen naar boven vanuit dorp: eerst even vragen of de Gasthof boven open is. Wij stonden voor een dichte deur.

Vanuit de camping verder omhoog met de auto: lekker weggetje...eindigt in een steenslagweg. Goed te doen. Als beloning wacht mooi uitzicht en zalige Apfelstrudel.

Eetgelegenheden in dorp zelf en op een minuut lopen van de camping (pizza), alleen in weekend en niet na 18.00 uur;-).

Wifi niet overal op de camping.

Gereisd met partner in juli 2016

sfeervolle kleien camping in mooi en rustig gebied

Dick en Marianne
22-8-2016

Gezellige kleine camping met diverse afgebakende plaatsen en (tenten)veld. Vriendelijke Nederlandse eigenaren. Klein zwemmeertje naast de camping. Goed sanitair. Koel/vriescombinatie voor algemeen gebruik. Klein supermarktje en restaurant op loopafstand. Steiermark is een mooi wandel en fietsgebied en niet toeristisch. Komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

sfeervol

Ward van Mieghem
17-7-2016

Mooi gelegen, met zicht op de omringende bergen sta je op een veld of gescheiden door hagen op een ruime plek. Zeer sympathieke Nederlandse eigenaren die erg behulpzaam zijn.

Gereisd met partner in januari 2016

Camping Hirschegg is een heerlijke, rustige camping gelegen aan de rand van het pittoreske dorpje Hirschegg. Wij verbleven er een aantal dagen op doorreis naar Kroatië, maar we hadden ons er ook makkelijk langer kunnen vermaken. Het schone toiletgebouw is zeer compleet, met zelfs een gastendoekje en handzeep bij de wastafels! In de omgeving is van alles te doen, lekker wandelen, zwemmen of vissen in de naastgelegen zwemvijver of je huurt een elektrische fiets op de camping, om daarmee de omgeving te verkennen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het is ook mogelijk om als campinggast gebruik te maken van het ontbijtbuffet, in het bij de camping behorende Gasthaus. Wij komen zeker nog een keertje terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

een plek om tot rust te komen

Joke
1-8-2014

Een heerlijke, gemoedelijke camping bij een leuk plaatsje. Geen spectaculaire omgeving maar eerder vriendelijk en mooi om te wandelen. Wij waren hier in midden juli, maar hier geen drukte. De camping bestaat uit een open veld met een mooie picknicktafel in het midden en omzoomd door hoge bomen, en een aantal door heggen afgescheiden plaatsen. Behalve het geklater van het langsstromende riviertje hoor je hier bijna niets. Op het veld geen afgebakende plaatsen en je mag zelf weten waar je gaat staan. Aardige, gemoedelijke eigenaar en heel sfeervol sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk rustige camping

Jan
16-9-2013

Deze camping is geschikt voor mensen die rustig buiten voor de tent willen zitten en willen genieten van rust . Er is een supermarkt op 80 meter lopen evenals diverse restaurants voor een goede schnitsel , forel , pizza e.d .

Je kunt er lekker forel vangen en zelf op de bbq gooien .

Er is een plas natuurwater waarin gezwommen kan worden, gevist kan worden op forel.

Voor kleine kinderen is er weinig te doen .

Wij wilde een paar dagen blijven , maar het is 14 dagen geworden. In de omgeving is er best wel wat te bezichtigen, zoals het Arnold Schwartzenegger museum en andere musea en een vliegtuig museum .

Een aanrader voor rust en mogelijkheden zoals genoemd. Voor de camping eigenaar is niets te veel .

Fam. Kraayveld uit Voorschoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

heel plezierige kleine camping

Familie Köning
6-8-2011

de camping ligt direct tegen het dorp aan langs een klein meertje. prachtige omgeving, bijzonder gastvrije nederlandse campingeigenaren. verrassend leuk, en rustig maar ook voor kinderen een heerlijke omgeving om te spelen, vissen en bij goed weer te zwemmen. hirschegg is een rücksackdorf; super voor wandelaars. we hebben een ingerichte tent gehuurd, die was zeer comfortabel met bedden en al. we komen graag terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hirschegg in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hirschegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.