Hotel Herrschaftstaverne

• Sauna

54 reviews over Hotel Herrschaftstaverne

• 2019
    10Marcus30-07-2019

Supervriendelijk personeel, mooi gerenoveerd hotel. Eten nog nooit zo goed en veelzijdig meegemaakt. Kamers die wij geboekt hadden via een touroperator zijn voor 3 tot 4 personen aan de kleine kant (aangezien er ook ruimere kamers zijn) maar wel mooi en zeer schoon de hele dag. Als uitval basis perfect van alle activiteiten (folders en Zomerpas goed verzorgt) voor een actief gezin (binnen een half uur). Verkeer door de straat is ‘s-nachts nauwelijks aanwezig dus prima geslapen op de goede bedden. Als we naar dit prachtige gebied terug gaan, dan zeker hiernaar terug (en dat doen wij enkel bij hele hoge uitzondering).

Danke Sehr familie Steger und personel für das fantastische verbleib!👍🏻❤️

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9ankie28-03-2018

geweldig

Mooi en schoon hotel waarbij het je aan niets ontbreekt. Het avondeten is voortreffelijk en wordt aan tafel geserveerd. De eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk . Wij zijn hier nu 2 jaar achter elkaar naar toe geweest , terwijl wij normaal nooit 2 keer naar hetzelfde hotel/plaats gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

3Leen09-12-2017

Nooit meer terug!!

Mooi uitziend hotel MAAR bij aankomst 1 kamer niet beschikbaar. Na 1 nacht verhuizen geblazen! Bij aankomst ook geen uitleg, toen ik vroeg waar de kamers waren, kreeg ik bot het antwoord: BOVEN! Voor de rest zoek je het maar uit. Kamer is mooi maar veel te klein en bijzonder stoffig (pluizen stof op houten vloer, stofwebben aan de lampen...). De kamers aan de voorzijde liggen bijna letterlijk op de (soms nogal lawaaierige) straat. De badkamer is ook uiterst klein en onhandig ingericht. Hotel is op bussen gericht trouwens. Ontbijt lekker maar warme zaken worden na doortocht van een bus niet meer aangevuld. Bij avondeten is het een ware ramp. Ze lopen door mekaar. Soms tot 3x toe dezelfde vraag en eten wordt er snel ingeramd. Soms staat je soep nog op tafel terwijl je hoofdgerecht er al is. Als je er iets van zegt, staart men je gewoon aan en lopen ze weg!! De leiding doet zijn best om vriendelijk te zijn maar hun personeel hebben ze niet in de hand! Ons zien ze er NOOIT meer terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Evelyn10-11-2017

Nooit meer.

We hadden geboekt via een reisbureau voor een 4 persoon kamer met opgave van de leeftijden (4 volwassenen). Bij het aankomen kregen we een 3p kamer (1 dubbelbed en een heel klein bedje). Overduidelijk ging het over een 3persoons kamer. Ze bleven beweren dat dit een 4p kamer was een schoven er een klein bedje naast het andere kleine bedje. Hierdoor konden we amper passeren in de ruimte en ging zelfs de deur naar het terras niet meer open. Aan andere elementen in de kamer konden we duidelijk afleiden dat het niet klopte (badjassen voor 3 man, handdoeken voor 3 personen,...). Ons gezelschap had een 3p geboekt en hun kamer was groter dan deze waarin wij met 4p opgepropt moesten verblijven. Als we de eigenaar hierover aanspraken was hij heel boertig en onaangenaam. Hij gaf geen oplossing tenzij dat we minstens 100 euro per nacht extra moesten betalen (hoewel we duidelijk hadden betaald voor 4 personen).

Hiernaast is het eten in het restaurant ondermaats. Meerdere avonden dezelfde maaltijden. Geen kwaliteitsvol eten.

Aangegeven op de site staat dat ze een verwarmd zwembad + bubbelbad hebben. Het zwembad was koud en het bubbelbad omvat louter enkele spuiters in het koude zwembad. Zeer teleurstellend.

Hoewel ik er echt naar uitkeek om in Oostenrijk te verblijven in dit hotel was het een ware nachtmerrie dit dankzij het onvriendelijke gedrag van het personeel en het ondermaatse verblijf ondanks de toch wel vrij gemiddelde prijzen. Een verblijf hier is ten sterkste af te raden als je prijs/kwaliteit ergens wil verblijven.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8G. Wessels22-08-2017

Bijzonder gastvrij onthaal door de eigenaar en fam

Goed, eigenlijk alles. Minpuntje soms verkeersgeluid van de Bundesstrasse.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Anoniem20-08-2017

geweldig hotel met goed eten en gezellig personeel

Hotel had goede kamers, goed eten en een gezellige uitstraling. ontbijt en avond buffetten waren uitgebreid en heerlijk.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10s van der veer22-08-2016

dit hotel was zeer goed.Zeer vriendelijke mensen en een schoon en mooi hotel. het eten was geweldig. ligging t.o.v allerlei activiteiten en bezienswaardigheden was ideaal. het langste wat we gereden hebben was een half uur. ze doen hier alles om de gast een zo mooi en gemakkelijk verblijf te geven. Voor de prijs krijg je dubbel en dwars waar voor je geld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9pl.mld12-08-2016

Wederom een prima verblijf!

Voor de 2e keer in de "Herrschaftstaverne" verbleven, dit jaar met vrienden. Wederom een perfect verblijf. De familie doet alles voor de gasten waardoor deze zich meer dan welkom voelen in het hotel. De kamer geeft uitzicht op de tuin en op het prachtige berglandschap. De verzorging is prima. Kamers worden goed schoongemaakt, het eten is zeer afwisselend en zelfs nog beter dan tijdens ons verblijf in 2015. Ook voor vegetariërs zijn de gerechten zeer smakelijk.

De "card" die iedere gast bij de boeking krijgt geeft veelal gratis toegang tot vele kabelbanen in de directe omgeving waardoor alle wandelroutes binnen handbereik komen. De "card" geeft verder reductie op vele attracties in de omgeving. Veel bezienswaardigheden zijn binnen een half uur reisafstand vanaf het hotel bereikbaar!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Tom en gemma wouters18-06-2016

Fantastisch hotel met een uitstekende service

Centraal gelegen met in de directe omgeving veel mogelijkheden om te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Dawes03-01-2016

Top hotel.

Een heel fijn hotel, met zeer vriendelijke mensen. Het is echt een familie hotel waar de kinderen gewoon meetellen. Ligt vlak bij de gondel om naar boven te gaan maar de bushalte is bijna voor het hotel. Na het skieen nog lekker even zwemmen. Het ontbijt is super uitgebreid en erg lekker. Het avond eten is super goed, maar mag van mij wat simpeler. Een avond gewoon schnitzel met friet is ook wel eens lekker. Maar dit is meer een luxe probleem.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

5 tips over Hotel Herrschaftstaverne

• Familie met kinderen, 19-08-2012 Rapporteren

Er is in de directe omgeving met de summercard genoeg te doen.

• A.N.C., 11-09-2014 Rapporteren

Het dorp zelf heeft weinig vertier, maar er zijn genoeg leuke dorpen in de naaste omgeving.

• Robert, 09-11-2014 Rapporteren

Boek een kamer aan de achterkant van het hotel. Breng een bezoek aan de Dachstein Gletsjer, wat een uitzichten! Ook het wereldberoemde Hallstat is met een uurtje makkelijk te berijden. Ga echter wel vroeg ivm de enorme hoeveelheden Aziatische toersiten. Mocht het een keer slecht weer zijn bezoek dan de zoutmijn in de buurt bij Hallstat (wereldberoemd omdat er in de 2e wereldoorlog geroofde kunst lag opgeslagen)

1 vraag over Hotel Herrschaftstaverne

• Drenthen, 24-03-2017 Rapporteren

Internet

Gibt es internet im Zimmer? Is er internet op de kamers?

Hotel Herrschaftstaverne info

• VerzorgingHalfpension