Großlobming

Reviews over Großlobming

Mooi verzorgde camping

Chantal,
    22-8-2017

Erg tevreden over ons verblijf op de camping! Vriendelijk personeel, prachtige douch, en mooie ligging.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima camping

Anky,
    20-8-2017

Mooi sanitair. Heerlijk zwem (en vis) meer. Mooie omgeving voor fietsen en wandelen. Vriendelijk personeel. Leuk camping restaurant.

Eigen broodjes afbakken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping!

H&A,
    29-8-2016

Vriendelijke eigenaar, vriendelijk en behulpzaam personeel, hondvriendelijk, mooie ruime plaatsen.

Het enige negatieve wat wij ervaren hebben is de omgeving. Geen gezellige terrasjes en restaurantjes. Dat vonden wij wel jammer. Maar dat mocht de pret niet drukken!

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer en Zeer goed

Ad en Annie Kok,
    21-8-2016

Ze moeten gewoon gaan.Wat een ontzettende mooie camping en met heel mooi sanitair.Ligging ook prachtig.Ook vriendelijke mensen.Voor een hapje eten prima.Om rond te rijden ook heel mooi.Kortom.Wij hebben het prima gehad.Dank je wel

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige camping, wij komen hier terug

Lizet,
    14-8-2016

Geweldige, rustige en mooi gelegen camping. Mevrouw aan de receptie spreekt Nederlands. Fraai en schoon sanitair, verblijfsruimte met grote tv en een heerlijk zwemmeer. Geen animatie. Diverse malen even op de Red Bull Ring gaan kijken, ca 5 km van de camping. Zorg dat je even goed de aanrijroute doorleest anders is het een smalle weg en een smalle brug er naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016