Gasthof Weingrill (in Friesach)

GasthofWeer vandaag24°13°
9,3

4 reviews over Gasthof Weingrill (in Friesach) in het Nederlands

Gemoedelijk en gastvrij Gasthof

J
11-6-2011

Op doorreis naar Bosnië en Kroatië is Gasthof Weingrill als tussenstop zeer goed bevallen.

Vriendelijke mensen, goede kamers en goed eten.

Uitgebreid ontbijt.

Schoon en zeer gastvrij Gasthof.

Fam. R. Taken
28-2-2010

Ontbijt 's morgens is perfect. Meer dan genoeg zelfs.

De kinderen kregen nog een "Hanuta" mee voor onderweg.

Aanrader als tussenstop !!!

Fam. Joziasse
6-9-2009

We hebben hier overnacht op doorreis naar Kroatië. We werden zeer gastvrij ontvangen en konden om 11 uur 's ochtends bij aankomst al op de kamer zodat de kinderen een paar uur konden gaan slapen.

Buiten een speeltuin en een kleine kinderboerderij, binnen ook een kleine speeltuin.

2006

op terugreis van Kroatië zijn we daar toevallig gelogeerd het was er zeer mooi,een mooie verzorgde kamer en de keuken was uitstekend en zeker niet duur . Gasthof Weingrill geeft meerdere onderscheidingen gekregen voor kindvriendelijkste hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Weingrill (in Friesach) in Graz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Weingrill (in Friesach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.