Hotel Strasser

Hotel Strasser

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strasser voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Strasser in het Nederlands

prima hotel

Yulan
27-6-2016

prima hotel, mooie kamer met goede bedden, alleen had onze douche een kleine straal en duurde het lang voordat het warme water kwam. Auto kon gratis naast hotel geparkeerd worden. Tram op loopafstand naar centrum ca 10 min. Vraag kamer aan de achterkant, voorkant aan zeer drukke weg.

Gereisd Met partner in juni 2016

goed voor 1 overnachting

evelien
13-8-2011

hier een nacht overnacht toen we op door reis waren naar kroatie.

erg vriendelijk personeel. kamers zijn schoon. op de heen weg zaten we op de eesrte verdieping en waren de kamers mooi.op de terug weg zaten we op de bovenste verdieping en toen vielen de kamers wat tegen. tv had een paar kanalen en de bedden waren niet echt oke. wel veel lawaai van de hoofdweg.er was ook geen air.

voor 34 euro per nacht mag je ook geen hilton verwachten.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strasser in Graz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strasser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.