Gasthof Meyers

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag14°4°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Meyers voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Meyers in het Nederlands

Met oudere kinderen

overnacht op weg naar kroatie, goede ligging

jose van camp - van der borst
4-3-2012

wij hebben hier twee nachten doorgebracht. Een dag de stad bezichtigd, dit was zeker de moeite waard. Schlossberg park mooi om te bezoeken, dit kan met een panorama treintje dat de berg opgaat of via lift of trap.

Mooie wandeling gemaakt in het park op de berg. Ook is het goed shoppen in de stad! Wel duur.

Ontbijt was niet heel erg uitgebreid, maar voldoende. Op het terras is het goed vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Meyers in Graz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Meyers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.