Frohnleiten

We hebben een aantal aanbieders voor Frohnleiten voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Frohnleiten voor je op een rij gezet:

Reviews over Frohnleiten

Het was prima! Prettige kontakten!

Joke & Peter Baarslag - NL,
    29-10-2015

Het is een zeer eenvoudige kleine rustige camping in een mooie omgeving. Vriendelijke beheerder. Eenvoudig doch prima voorzieningen!! Goede tussenstop voor een trip naar b.v. Kroatië.

Gereisd met partner in mei 2015

Pareltje in Stiermarken.

Jan en Willemien,
    11-8-2012

Gasthof Dorfwirt doet z'n naam Gasthof eer aan. De gast komt hier op de eerste plaats, het personeel is zeer vriendelijk, de kamers ruim en comfortabel en het eten is uitstekend. De menukaart biedt een grote keus met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Voor de kinderen zijn er, naast het prachtige terras, diverse speeltoestellen geplaatst; ook binnen is een aparte speelruimte voor de kinderen.

Het Gasthof is zeer rustig gelegen in de buurtgemeenschap Adriach op twintig minuten loopafstand van het bloemendorp Frohnleiten.

Gereisd met partner in juli 2012

geschikte doorreis camping

sloot41_1,
    19-7-2012

Wij komen al 3 jaar op doorreis op deze camping. Hij ligt er mooi bij en de kinderen mogen appels zoeken. Het toiletgebouw is wat verouderd, maar de douch is erg lekker. En er word heel goed schoon gemaakt. Je word altijd zeer vriendelijk ontvangen. En inderdaad je moet wel lange lange kabels mee nemen. Wij reizen altijd door naar zuid kroatie, dus een prima tussenstop.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prachtig rustpunt in mooie omgeving

Leo,
    12-6-2012

Kleine camping bij voormalige boerderij, gerund door zoon, ouders in 2012 89 en 82 jaar oud. Gebouwen ogen verouderd maar zijn goed verzorgd. Moeder bakt lekkerste schnitzels. Vader tapt een lekker pilsje. Terrein glooiend maar voldoende vlakke plekken. Denk wel aan voldoende kabel voor aansluiting van electra in centrale kast bij sanitairgebouw. Op 27 km voor Graz, goed bereikbaar vanaf autobaan. Prettige en rustige camping, twee nachten gestaan op doorreis naar Kroatië.

Gereisd met partner in juni 2012

Leuk voor een paar dagen en een bezoek aan Graz

Marjon,
    10-7-2011

Gemoedelijke camping. Op doorreis naar Kroatië zijn we hier 2 dagen gebleven.

Het was Pinksteren en er waren veel Hongaren op de camping die gingen klimmen in de omgeving.

Je mag zelf een plek uitzoeken. Ruimte genoeg. Sanitair is schoon, hele grote doucheruimte. 1 voor dames en 1 voor heren. wel meerdere toiletten. Alles erg schoon.

Bij de camping kun je ook eten in het restaurant. Je moet wel wat geduld hebben, maar ach, het is vakantie en dan krijg je ook wat, voor weinig geld. dus aan te raden. Omgeving is prachtig. Wij zijn 2 nachten gebleven en hebben van hieruit een bezoek aan Graz gebracht.

Op doorreis komen we hier vast nog wel een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2011
Frohnleiten scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews