Appartement Hesoresort

Appartement
Appartement Hesoresort
8,6

80 reviews over Appartement Hesoresort in het Nederlands

Vakantie om nooit te vergeten.

nancy de groen
1-10-2014

Prachtige ligging, omgeven met wijngaarden en vergezichten. Harry en Evelyn geven je dat waar jij om vraagt. Harry nog bedankt voor de heerlijk perfect gekookte eieren en de gratis Romantiek. De kamers zijn royaal en sfeervol ingericht het ultieme voorbeeld van comfort. Harry en Evelyn hartelijk dank voor jullie gastvrijheid.

Gereisd Met partner in Mon Aug 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wijn arrangement nou geen wijntje gehad

wil noorlander
9-9-2014

wat een bedrog ze rekenen over geld voor en gekregen als wijn arrangement en geen wijn gezien, als je er wat van zegt zeggen ja we zullen er voortaan rekening mee houden , maar bieden geen alternatief, ik zou zeggen niet doen!!! Wel super mooie omgeving er zijn daar genoeg vriendelijke en gezellige hotels enz te vinden in de omgeving !!

Gereisd Met partner in augustus 2014
heso resort, eigenaar, 23-9-2014

Inderdaad geen wijn gezien, zoek de fout a.u.b. bij u zelf. U boekt 4 nachten, het weer zat tegen, het was zeer slecht, u besloot geen 4 nachten, maar 3 nachten te blijven. wij berekenen de 4e nacht niet, omdat wij begrip hadden i.v.m. het slechte weer. Wij hebben u mee gedeeld dat u de 4e dag terecht kon bij de wijnboer, die dan weer terug was van vakantie, u wilde niet blijven, want het regende pijpestelen. wij ervaren uw beoordeling als ondoordacht, u boort ons de inkomsten van de 4e nacht door de neus en beklaagt u vervolgens dat u alleen op de 4e dag kon wijn proeven. Ook besteld u ontbijt, wat u vervolgens niet afneemt. inderdaad dat noemen wij bedrog. De gast is bij ons koning, maar hij mag geen dictatoriale trekjes vertonen.

Mooie plek met gastvrij stel

Gerdine en peer
2-8-2014

Een appartement dat niet helemaal klopt met de site.Jammer.Wij hebben genoten van de omgeving .

Gereisd Met partner in Mon Jul 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezeik met de rekening

Rene Zweers
1-7-2014

Mij werd verweten dat ik niet alle ochtenden het ontbijt in de ontbijtzaal had genoten. Perplex had ik dit beledigende gesprek moeten incasseren. Het ontbijt dat in mijn arrangement zat, stond op het faktuur. Internet niet gebruikt, stond gewoon op het faktuur.

Gereisd Met vrienden in juni 2014
HESO RESORT, eigenaar, 28-8-2014

geachte Rene, kijkt u op vakantie veiling en u zult zien dat wij geen app. aanbieden incl.ontbijt. Wij kunnen u niet vinden in ons systeem, bij vak.veil. bent u eveneens onbekent. Graag even een mail, om één te controleren of u te kort bent gekomen. Overigens is het zo, dat wifi als dit in het app. wordt aangesloten, 10,- wordt berek.p.verbl. vaste aansluiting is gratis.

Bedrogen; schandalige vertoning en graaipartij

Tanja Sanchez
1-7-2014

Het arrangement en de papieren mocht ik halen. Ernaar kijken wilden ze niet. Zij waren degene die zich niet aan de afspraak van het veiling arrangement hielden. Half pension was er voor één dag aangeboden. Daar had ik immers ook voor betaald. Ik kreeg naar mijn hoofd dat ik dit half pension wilde omdat het ´gratis´ zou zijn. Naar het diner kon ik fluiten. Ik ben bedrogen. Het faktuur was twee keer zo hoog Alle waarschuwingen op de website over alle bijkomende kosten in mijn achterhoofd gehouden; over alles prijsafspraken gemaakt en toch weten ze het faktuur zo creatief schandalig op te pimpen dat ik niets anders kon dan niet akkoord te gaan met dit faktuur.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
HESO RESORT, eigenaar, Thu Aug 28 2014 16:04:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alle gegevens wat met de gasten wordt afgesproken staat in de comp. en op E-mail ter bevestiging aan de gast. u had de mogelijkheid te boeken met 3 x 2 halfpension, waarvan 1 x 2 niet aan u doorberekend zou worden. Ter pl. wilde u alleen gebruik maken van de 1 x 2 gratis, dat is het zelfde te vragen,wat kost 1 druppel benzine,niets, nou druppel hem dan maar vol. Of u dineerd en ziet , he de salade is gratis en zegt tegen de ober, geef mij alleen de salade. Dat kan toch niet NL zijn?? Is het dan bedrog als de ober zegt, nee dat gaat niet.

Heerlijk!

Debbie
10-6-2014

4 heerlijke dagen hier doorgebracht. Harry en evelyn zijn zeer gastvrije lieve mensen. Het apartement is ruim en schoon. En de omgeving is fantastisch!

Gereisd Met partner in juni 2014

relexed,heel schoon en bijzonder klantvriendelijk

Bert Casteleijn
28-5-2014

heel goed mooi uitzicht mooie en rustige omgeving licht geheel vrij in bosrijk gebied personeel is heel behulpzaam en vriendelijk prijs is in vergelijking met de luxe kamer en zeer uitgbreide keuken goede prijs heeft geen eigen restaurant maar je kan tegen korting eten in nabij gelegen retaurants kamers worden dagelijks schoongemaakt ja want er zijn speelmogelijkheden.

Gereisd Met partner in januari 2014

Enorm genoten!

Gerwin
4-2-2014

Wat een heerlijkheid op een enorm mooi plekje in Oostenrijk, niet ver van de Sloveense grens. Omdat het rustig was kregen we een upgrade naar appartement Oranje, van alle gemakken voorzien. We zijn enorm lief verwelkomd en we kregen direct een hoop informatie over de omgeving en bezienswaardigheden. Ook uiteindelijk nog een hoop sneeuw gehad en een mooie wandeling in de omgeving gemaakt. Heso is een absolute aanrader. Wij komen zeker nog eens terug, want we hebben nog een hoop te ontdekken!

Gereisd Met partner in januari 2014

HESO is Heerlijk En Relaxed Ontspannen

cobiberends
22-9-2013

Heerlijk vertoeven in appartement oranje, ( woon-/eetkeuken en zit-/slaapkamer + ruime badkamer) ! Smaakvol ingericht appartement met weids uitzicht naar twee kanten en een eigen zonnig balkon. Hartelijke en persoonlijke ontvangst door bijzonder aardig Nederlands/Oostenrijks stel. Mooie omgeving: rust, ruimte, natuur, maar ook bijvoorbeeld de mooie stad Graz. Het zwembad was in september al gesloten, wel jammer, maar begrijpelijk omdat het 's avonds snel afkoelde. Internet tegen bijbetaling was nog niet optimaal, maar wordt binnenkort verbeterd. Minpuntjes: douchen met handdouche in bad; het startpakketje ä €10 is géén aanrader, want heel beperkt en er is een Spar-supermarkt dicht bij voor de eerste boodschappen.

Gereisd Met partner in september 2013

Toplokatie luxe vakantieplek

rene schoonhoven
16-8-2013

Heso resort is luxe vakantie in de torenplek ! Harry en eveline zijn bijzonder gastvrij en hebben graag Nederlanders in hun huis . Je hoeft je niet te vervelen er is genoeg te doen in de omgeving . We bevelen dit zeker aan .

Gereisd Met partner in Tue Aug 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hesoresort in Eibiswald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hesoresort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.