Eibiswald

Reviews over Eibiswald

Vredige, Vriendelijk en Rustige omgeving

Fred & Bianca van Rossum
    27-6-2012

Houdt u van wandelen en mooie plekjes met adembenemende uitzichten dan bent u in deze omgeving op de juiste plek. Wij hebben mooie wandelingen gemaakt, wijnproeverij , Kurbis ( pompoenpitten waar olie van wordt gemaakt, echt iets voor deze streek ) bezocht. Heerlijke restaurnts waar alles tot in de puntjes verzorgd en klaargemaakt was. Wij komen zeker nog eens terug naar deze omgeving.

Gereisd Met partner in Fri Jun 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving.

Jacques
    11-10-2011

Eibiswald is op zich een leuk plaatsje (redelijk rustig). Er is in de omgeving aardig wat te beleven... Het is leuk voor een paar dagen... Persoonlijk willen wij hier geen twee weken vertoeven. De wijnroute is een mooie route in de omgeving om te rijden. Er zijn enkele uitgezette wandelroutes in de omgeving, die leuk zijn om te lopen, eventueel uit te bereiden met een wijnproeverij. Graz is een mooie stad om even een bezoek aan te brengen.

Gereisd Met partner in Fri Oct 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Eibiswald scoort een 8,2 uit 10, op basis van 26 reviews