Appartement Sonnenalm

Met recht een Penthouse!

fam. De Koning
11-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op de Sonnenalm bij het authentieke Oostenrijkse dorp Bad Mitterndorf is dit in 2012 verbouwde penthouse gelegen. Hier ontbreekt het je aan niets! Je hebt werkelijk een waanzinnig uitzicht over het dal en het Grimming gebergte. De woonkamer is volledige ingericht in de luxe Megève stijl en voorzien van flatscreen TV, een sfeerhaard en een kleine bibliotheek:)CD's in overvloed, gezellige muzikale avonden gegarandeerd! De luxe stijl is tot in perfectie doorgevoerd met veel liefde voor details. De grote eettafel nodigt uit tot veel gezellige avonden met heerlijk eten. De keuken is ruim, luxueus en volledig ingericht. Er zijn 3 gezellige slaapkamers en twee badkamers waarvan één met ligbad. In de andere badkamer heb je een heerlijke ruime eigen sauna. Penthouse Sonnenalm is een absolute aanrader voor een zorgeloze vakantie!

Penthouse Sonnenalm Huis 6

van den Berg
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

De appartementen van de huizen Sonnenalm zijn al wat ouder. Veel nieuwe eigenaren hebben de woningen inmiddels aanzienlijk opgeknapt. Wij waren in het Penthouse van Sonnenalm huis 6. Een prachtig groot appartement verdeeld over twee verdiepingen. Ruime woonkamer van 70m2 en grote slaapkamers. Het uitzicht in onbetaalbaar!!

omgeving erg mooi, app erg verouderd

ralph
9-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

de omgeving is prachtig, ligging app. ook erg mooi alleen de app en gebouwen zijn wel erg verouderd en niet erg onderhouden helaas

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenalm voor je op een rij gezet:

Appartement was groot, leuk en gezellig

A. Verbruggen
    25-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes3

Appartement was groot, leuk en gezellig.

Met de bus was je meer dan een uur kwijt om pp de piste te komen, Dit is dus niet ideaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenalm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnenalm in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnenalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sonnenalm scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.