Pension Peterwirt

PensionKleine hotelsWeer vandaag20°9°
Pension Peterwirt
6,6

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Peterwirt voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Peterwirt in het Nederlands

Prima Pension

Claudia
1-11-2009

Peterwirt ligt midden in het dorp. Dus alles op loopafstand.De auto konden we parkeren op eigen terrein. We hadden een ruime kamer met balkon. Kamer zag er erg netjes en schoon uit. Ruime keuze bij het ontbijt. Daarnaast konden we gratis gebruik maken van sauna solarium en wellnessecke. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Peterwirt in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Peterwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.