Aparthotel Montana

32 reviews over Aparthotel Montana in het Nederlands

Super schoon,heerlijk appartement!

Fam.van de Weg
15-8-2013

Na een slechte ervaring in Italie zijn we naar Oostenrijk gereden. We zijn naar dit hotel gegaan,omdat ze daar ook appartementen verhuren. Wij hadden het 'kleine' appartement.Het is maar wat je klein noemt!Een heerlijke woonkamer met 2 bedden(slapen heerlijk)eethoek,bank en een mooi groot balkon rondom je appartement met uitzicht op de Grimming.Een grote slaapkamer waar onze kinderen sliepen.Een nette badkamer met zelfs leuke douchecadeautjes voor de kinderen.Een mooie keuken van alle gemakken voorzien. S'morgens een goed ontbijt en verder het gemak van hotelservice.En natuurlijk de heerlijke sauna's niet te vergeten. Wij waren zelf al bekend met de plaats Bad Mitterndorf,maar deze mooie plek qua uitzicht en onderkomen nog niet. Wij komen zeker terug!

vriendelijk goed verzorgd familie hotel

gemma hoogeveen
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een mooi hotel.

De kamers zijn erg ruim,goed onderhouden en super schoon.

Er is een heerlijke sauna aanwezig.

Het hotel ligt in een mooi gebied waar er goed valt te skien met kinderen.

En het is ook groot genoeg voor de ervaren skiers.

Wij zijn erg gastvrij ontvangen.

Het eten was voortreffelijk,Elke dag keuze uit 4 menu's en iedere dag 4 gangen. We hadden voor de eerste keer half pension geboekt en dit was erg goed bevallen.

Er waren wat kinderen onder de gasten aanwezig die zich heerlijk hebben vermaakt in de speelruimtes.het hotel is erg kindvriendelijk.

Prachtige lokatie met uitstekende service

w. van de Biezenbos
11-10-2011

Omgeving bied veel wandelmogenlijkheden

Kom zeker weer terug.

Prettige bijkomstigheid was dat we lekker Nederlands konden praten met Peter en Monique.

We hebben een aantal aanbieders voor Montana voor je op een rij gezet:

Stuk minder bevallen dan afgelopen jaar!

Will en Carola
26-8-2011

Ons is het in Apparthotel "Montana" dit jaar een stuk minder bevallen dan in 2010, dit komt voornamelijk doordat het hotel het diner niet meer zelf regelt, jammer want dit was juist hun sterke troef, je hebt de mogelijkheid om in 2 andere vlakbij gelegen hotelrestaurants te gaan dineren voor een mooi prijsje, vooral hotel Alpentraum is hierin een aanrader, de eigenaar en zijn personeel zetten goed eten neer voor slechts 14,= euro.

Wij hebben het idee dat de eigenaren van Montana een beetje zijn inslapen, bij een klacht van ons over de minibar zou er naar gekeken worden, moet nu nog gebeuren, jammer als je je gasten niet meer serieus neemt, uiteindelijk kan dit je kop kosten als je niet oppast.

De nederlandse eigenaren zijn verder een voortreffelijk stel mensen, ik hoor ze alleen wakker te schudden, voor het te laat is.

Peter en Monique, Directeur, 14-12-2011

Hallo Will en Carola,

Bedankt voor de reactie.

Zoals door ons aangegeven bij jullie komst hadden we tot onze spijt afgelopen zomer een periode geen kok tot onze beschikking. Soms zijn er helaas zaken die je vooraf niet ziet aankomen.

Gelukkig hebben we inmiddels weer een goede chefkok gevonden en de gasten zijn ook over deze kok weer super enthousiast.

Hopelijk kunnen we jullie binnenkort weer ontvangen in ons hotel.

p.s. de betreffende minibar is, nadat een monteur deze niet kon repareren, direct na binnenkomst vervangen.

Prima hotel

Ben Niesen
13-7-2011

Fijn hotel, zeer vriendelijke en actieve eigenaren voor wie niets te veel is. Helaas geen mogelijkheid voor diner (overmacht), oplossing voor diner in twee nabijgelegen hotels prima. We hopen nog eens terug te komen om de eigen hotelkeuken te proberen.

Ter compensatie grotere kamer gekregen, deze was werkelijk uitstekend! Ontbijt prima.

Geboekt via "touroperator", in de omschrijving staat dat het hotel een lift heeft. Dat is dus niet het geval! Onze kamer lag op de eerste verdieping en de bagage werd keurig gebracht en gehaald. Voor ons dus geen probleem.

Helaas was het weer wat minder, maar wij hebben hier een heel prettige week gehad!

Zeer vriendelijke eigenaar en niets is teveel

Wilma de Vries
24-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Werkelijk een fantastische vakantie beleefd.

De vorige kritiek kunnen wij dan ook totaal niet onderschrijven. Ondanks het iets mindere weer hebben wij ons enorm vermaakt. Er is heel veel te doen in de omgeving. Ook als het weer een beetje tegen zit.

De gastvrijheid is werkelijk fantastisch niets is teveel en heel behulpzaam. Echt dagelijks worden ideeen aangedragen voor dagtrips in de omgeving. Toen wij er waren was er inderdaad geen avondeten in het hotel. De uitleg van de eigenaren was heel logisch en tegen opvermacht is niets te doen. De oplossing met twee restaurants in de omgeving is prima zo. 1 restaurant is zelfs van een Nederlands eigenaar. Helemaal top.

Kortom een prachtige vakantie bij zeer gastvrije eigenaren.

onvriendelijke eigenaar

Fam Nijhuis
19-6-2011

mijn ouders hebben in dit hotel verbleven

en tot onze verbazing konden we weinig terug vinden in de andere beoordelingen

ze hebben geboekt via TO

komen ze in het hotel aan mag je in een hotel 150 meter verder gaan eten omdat hij geen kok meer heeft en dit voor een 4 steren hotel

verder hebben ze wel een grotere kamer gehad

maar de vriendelijkheid die hier zo geroemd wordt hebben zij niet kunnen vinden

daarom ook deze beoordeling normaal klopt de beoordeling vrij goed

dit hotel wordt het niet meer voor ze de omgeving is prachtig

warm gezinshotel !!!!!

astrid lagerburg
14-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

goede prijs/kwaliteit verhouding en echt super lieve mensen

Uitstekend hotel! Ontspannen maar!

Familie Van Voorst
2-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Weekje voorjaarsvakantie had van ons twee weken mogen duren. Peter en Monique werken keihard en laten zien hoe belangrijk plezier in je werk hebben is! Het spat er vanaf!

Dit jaar voor het eerst niet op de berg (Hotel Alpenrose, absolute aanrader!), maar in het dal. En dat is ons prima bevallen. Montana is ruim opgezet en goed georganiseerd. Kamers zijn zeeeer ruim, schoon en van alle luxe voorzien. Ontbijt prima verzorgd en voldoende keus. Avondeten telt 4 gangen waarbij voor iedere gang uit drie gerechten kan worden gekozen. Heel Oostenrijks en erg smaakvol. Suggestie: één of twee keer per week een alternatief diner, maakt het geheel nog sprankelender, bijv. buffet, fondue of gourmet. Goed voor contacten tussen gasten (en drankomzet).

Ruime speelkamer voor kinderen tot 6 jaar en grote speelzaal voor oudere jongeren (tafelvoetbal, biljart, pingpong).

In kelder tevens sauna, stoombad, etc. Puntje van kritiek: grenst aan speelzaal en is daardoor erg onrustig.

Complimenten!

Je voelt je er meteen thuis

Ilse Peeters
19-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in aparthotel montana geweest met 3 kleine kinderen. Het was er geweldig. De kinderen wilden niet naar huis en de ouders eigenlijk ook niet. Alles was prima, nette en ruime kamers, leuke speelkamers voor jong en oud, super lekker eten, leuk speeltuintje buiten, een schaatsbaan aan de overkant van de straat, fakkeltocht, vuurwerk met oud en nieuw. Complimenten voor de eigenaars van het hotel, Peter en Moniek, wat werken ze hard zeg. Ze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, staan de hele dag voor je klaar. We dachten in het begin ver van de pistes af te zitten maar dit viel eigenlijk reuze mee. Het is een leuk compact ski-gebied waar je goed met kinderen kunt gaan skien Wij gingen zelf met de auto naar de lift en dit ging prima. Dus wij hebben een uitstekende vakantie gehad en wij willen nog wel een keertje terug. Een echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Montana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Montana in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Montana scoort een 9.31 uit 10 op basis van 32 reviews.