Vakantiehuis Hilbel

Liebliches Haus, freundliche Leute

Familie de Bode
19-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wir fuhlten uns sehr wilkommen,waren sehr zufrieden und gehen sicher wieder zuruck. (Nur fur Behinderten kann die Treppe ein Problem sein.)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hilbel in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hilbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hilbel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.