Vakantiehuis Haus Faitl

Weer vandaag25°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Vakantiehuis Haus Faitl in het Nederlands

2008

Prima en net appartement, geen eigen opgang

Fam Van de Bos en Kosterman
29-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Keurig appartement, met opgang via huis van NL eigenaren. Woonkeuken is prima ingericht, maar met 8 mensen moet je daar niet dehele dag gaan zitten want dan is het wel krap. Voor kleine kinderen vinden wij het niet zo geschikt, want weinig speel/leefruimte, tenzij je zomers naar buiten kan. Eigenaren zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Faitl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Faitl in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Faitl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.