Camping & Pension Grimmingsicht

25 reviews over Camping & Pension Grimmingsicht in het Nederlands

Geweldig!

Miriam
9-9-2017

We hadden een pakket. Overnachting met ontbijt en kaartjes voor het concert Thermen-Open-Air. Vriendelijk ontvangst, mooie schone ingerichte kamer, heerlijke bedden en super ontbijt. Op loopafstand van een leuk dorpje. Prachtige omgeving. Helaas voor ons veel te kort, Maar we komen zeker nog een keer terug.

Het is fijne, niet te grote camping vlakbij het stadje. Gastvrije en zeer vriendelijke eigenaars. Mooie omgeving met veel te doen.

Geweldige camping met Nederlandse eigenaren.

Fam. Hermus
5-8-2017

Gemoedelijk en super schoon sanitair.

Zeer gastvrije kleine camping met goed sanitair

Ton Takken
3-8-2017

De eigenaren Annemarie en Leon zijn zeer gasvrije mensen die het iedereen zo veel mogelijk naar de zin proberen te maken. Het is rustige kleine camping op loopafstand van het dorp, winkels en restaurants. Voor gezinnen met kleine kinderen is het een prima camping. Mensen met een hond zijn ook welkom.

Oude reviews (archief)

Lieve mensen en een super mooie omgeving

Marijke den Hollander
29-8-2016

Mooie omgeving en mooie nette camping en apartementen.

Prima plaatsen en goede ligging t.o.v. het dorp. Fantastische omgeving om te wandelen en te fietsen (mountainbiken). Annemarie en Leon zijn met hart en ziel verpand aan dit plekje en doen er alles aan om je er thuis te voelen.

Sanitair is altijd schoon (ook bij slecht weer) en als het wat kouder, is brand er een gezellige houtkachel om je even bij op te warmen

Voor herhaling vatbaar!!

Harry en Marjo
24-8-2016

We kwamen op deze camping met de bedoeling er 4 dagen te blijven, het werden er 15. De eigenaren zijn heel gastvrij. Niks is hun teveel. Plankje om je motor te stallen. Tafeltje en stoelen voor fietsers en motorrijders. Pallet voor je camper enz. Altijd vriendelijk altijd tijd voor een praatje. Sanitair is prima. Plaatsen zijn groot en het uitzicht is fantastisch. Er is een speeltuintje voor de kleine gasten. We hebben een heerlijke tijd gehad.

Gastvrij en ontspannen

Femke
16-8-2016

De eigenaren zijn enorm vriendelijk, behulpzaam en relaxed. De plaatsen prima, het uitzicht geweldig.

Gewéldig!

Femke
13-8-2016

De eigenaren (Nederlanders) waren enorm gastvrij en relaxed. Alles zag er super uit, de camping zelf, het sanitair, het huisje waar je even kon zitten en eventueel kon koken/eten, de huiskamer. Echt een heel fijne camping voor een heel prettige prijs!

Een fijne week op deze sympathieke camping !

Bert en Coby Visser
10-8-2016

Door de positieve benadering van de Nederlandse eigenaren (met Oostenrijks accent) voelen Nederlanders (en anderlanders) zich hier direct 'thuis' !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Pension Grimmingsicht in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Pension Grimmingsicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Pension Grimmingsicht scoort een 9.6 uit 10 op basis van 56 reviews.