Géén boekingskosten

Appartement info

7 Reviews over Alter Kindergarten

• 10Inez Fonville29-02-2016

Fantastische plek!

Mooie ruime en schone appartementen

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9m verheul30-12-2012

geweldig appartement

Zeer vriendelijke eigenaren . schoon ,fijne bedden, vaatwasser,alles is aanwezig zelfs wasmachine, wij hadden de bovenste verdieping. Helaas geen balkon. En veel schuine wanden in ons appartement. Daardoor vaak ons hoofd gestoten . Het appartement wat wij hadden is niet geschikt voor hele lange mensen. Verders uitstekend. zeker een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Marlies 05-03-2012

Heerlijk

een heel prettig appartement om je wintervakantie in te verblijven. We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen heerlijk koffie en gebak. Erg vriendelijke en lieve mensen! Een aanrader!!!! Zeker als je met de familie inclusief kinderen op vakantie gaat.

• 9Geert, Willy en Arjan28-08-2011

Voortreffelijk

Wat een voortreffelijk welkom kregen we van de gastheer en gastvrouw. Gelijk koffie met zelfgebakken koek. Dit hebben we tijdens al onze vakanties in Oostenrijk nog niet eerder meegemaakt. Het appartement Edelweiss was prachtig en groot en van alle gemakken voorzien, zoals een vaatwasmachine en een wasmachine. Wij willen dit appartement dan ook bij iedereen aanbevelen.

• 10Joke en Fred24-02-2009

In één woord GEWELDIG.

Wij zijn een week met 5 gezinnen te gast geweest in appartementenhuis Alter Kinderkarten, een voormalige kleuterschool geheel verbouwd. Mede door de inzet van de eigenaren Theo en Tiny is dit een topper!! Het is schoon, ruim en heeft een gunstige ligging. De dichtstbijzijnde skipiste ligt op 20 minuten wandelen of je neemt de gratis bus. Op 200 meter afstand stap je op de loipe. Er is mooi bestek en servies. Ieder appartement is voorzien van vaatwasser en wasmachine. Zelfs aan kinderspeelgoed is gedacht.

• 10wendy22-02-2009

Helemaal geweldig

Fantastisch appartement met gunstige ligging t.o.v. dorp. heel schoon en van alle luxe voorzien !! Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren !!! (kinder)Piste ligt op 5 minuten met de auto !! daar is ook de parkeerplaats voor de bus die je naar boven brengt !!

• 9Pankras07-08-2008

Prima appartement!

Zeer ruim (6-pers.) appartement met zeer veel extra's!Voor de kinderen is zelfs speelgoed aanwezig,ruime badkamer en alle luxe aanwezig in de keuken(vaatwasser,diepvries,wasmachine ect)Ligging midden in het dorp met alle voorzieningen. Nederlandse eigenaars wonen beneden de appartementen.

Aanrader!

Appartement Alter Kindergarten info