Appartement Alter Kindergarten

Inez Fonville
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie ruime en schone appartementen

Gereisd Met partner in februari 2016

geweldig appartement

m verheul
30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijke eigenaren . schoon ,fijne bedden, vaatwasser,alles is aanwezig zelfs wasmachine, wij hadden de bovenste verdieping. Helaas geen balkon. En veel schuine wanden in ons appartement. Daardoor vaak ons hoofd gestoten . Het appartement wat wij hadden is niet geschikt voor hele lange mensen. Verders uitstekend. zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Marlies
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

een heel prettig appartement om je wintervakantie in te verblijven. We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen heerlijk koffie en gebak. Erg vriendelijke en lieve mensen! Een aanrader!!!! Zeker als je met de familie inclusief kinderen op vakantie gaat.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Voortreffelijk

Geert, Willy en Arjan
28-8-2011

Wat een voortreffelijk welkom kregen we van de gastheer en gastvrouw. Gelijk koffie met zelfgebakken koek. Dit hebben we tijdens al onze vakanties in Oostenrijk nog niet eerder meegemaakt. Het appartement Edelweiss was prachtig en groot en van alle gemakken voorzien, zoals een vaatwasmachine en een wasmachine. Wij willen dit appartement dan ook bij iedereen aanbevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In één woord GEWELDIG.

Joke en Fred
24-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn een week met 5 gezinnen te gast geweest in appartementenhuis Alter Kinderkarten, een voormalige kleuterschool geheel verbouwd. Mede door de inzet van de eigenaren Theo en Tiny is dit een topper!! Het is schoon, ruim en heeft een gunstige ligging. De dichtstbijzijnde skipiste ligt op 20 minuten wandelen of je neemt de gratis bus. Op 200 meter afstand stap je op de loipe. Er is mooi bestek en servies. Ieder appartement is voorzien van vaatwasser en wasmachine. Zelfs aan kinderspeelgoed is gedacht.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal geweldig

wendy
22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch appartement met gunstige ligging t.o.v. dorp. heel schoon en van alle luxe voorzien !! Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren !!! (kinder)Piste ligt op 5 minuten met de auto !! daar is ook de parkeerplaats voor de bus die je naar boven brengt !!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

2008

Prima appartement!

Pankras
7-8-2008

Zeer ruim (6-pers.) appartement met zeer veel extra's!Voor de kinderen is zelfs speelgoed aanwezig,ruime badkamer en alle luxe aanwezig in de keuken(vaatwasser,diepvries,wasmachine ect)Ligging midden in het dorp met alle voorzieningen. Nederlandse eigenaars wonen beneden de appartementen.

Aanrader!

Gereisd Familie in juli 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Alter Kindergarten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alter Kindergarten in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alter Kindergarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.