Bad Mitterndorf

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Mitterndorf voor je op een rij gezet:

vakanties Bad Mitterndorf

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Mitterndorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Mitterndorf

Bad Mitterndorf in de winter: leuke gezinsvakantie

Familie Zandstra,
    6-1-2013

Voldoende skigebied voor gezin met (jonge) kinderen. Misschien dat met grotere kinderen het skigebied ook wat uitgebreider moet zijn en de nadruk wat meer moet liggen op de apres ski, maar wij vermaken ons prima. Het dorpje Bad Mitterndorf is gezellig met diverse winkeltjes en koffiedrinktentjes. Tauplitz is weinig te doen. Vanuit Tauplitz gaat een stoeltjeslift naar boven en vanuit Bad Mitterndorf een bus. Deze gebieden zijn met elkaar verbonden en de skipassen zijn ook voor beide gebieden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Heerlijk skigebied voor gezinnen.

J.van Dam,
    27-2-2009

Heerlijke pistes voor de niet al te ervaren skier. Hier geen honderden km pistes aan elkaar, maar toch genoeg afwisseling. Hierdoor dus ook niet al te druk, maar wel gezellig. Omdat er veel sneeuw lag waren beiden dalafdalingen open. Prachtige afdalingen door de bossen, ca 7 km aaneen! De bussen staan steeds weer klaar en binnen 20 min. ben je via de pas in het skigebied. Zeer goed te doen!. Alleen met kleine kinderen welke nog in skiklas zitten moet je even goed orienteren of je een skischool beneden of in het skigebied zelf neemt (meer aan te raden, anders zie je je kind niet veel op een dag als je zelf boven bent). Ski's enz gehuurd bij Neuper in Bad Mitterndorf, aanrader! Apres ski is hier nauwelijks maar daar kwamen wij ook niet voor. Al met al een heerlijke week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

meer voor gezinnen

Leo van Dijk,
    9-11-2008

Men is bezig om het skigebied verder te moderniseren en uit te breiden. Met name uitbreiding is wenselijk. Je hebt prachtige dal afdalingen naar Bad Mitterndorf en Tauplitz. Als mensen terug willen keren moeten het aantal skimogelijkheden worden uitgebreid.Een heel groot pluspunt is de skizekerheid. Door de ligging ligt hier altijd sneeuw, waar op andere skigebeiden vrijwel niets ligt.

Gereisd anders in november 2008

Leuk dorp om te wandelen of te langlaufen

A. Verbruggen,
    25-2-2008

Leuk dorp om te wandelen of te langlaufen. kom er niet meer terug om te skieen, i.v.m. de lange reisduur naar de piste toe.

We hebben het heel gezellig gehad met de kinderen op de slee en de lokale bevolking is er zeer vriendelijk.

Gereisd familie in februari 2007

Geen Ischl of welk ander bekend ski-oord

Menno,
    21-2-2008

Geen Ischl of welk ander bekend ski-oord.

Maar dat is nu juist de charme van dit skidorp waar het vroeger allemaal begonnen is.

Stil blijven staan in de tijd, maar nu bezig met een inhaalslag.

Geen wachttijden bij de liften (ook niet als de voorjaarsvakantie noord/zuid en midden samen vallen)

Een absolute aanrader voor mensen die gaan voor het skien i.pv. (kijk mij nou en hoe zie ik eruit)

Geen gelul maar een doegebied.

Gereisd familie in februari 2008
Bad Mitterndorf scoort een 8,6 uit 10, op basis van 35 reviews