Reviews over Bad Gleichenberg

Hotel met een zeer uitgebreid infrastructuur

kristine vanlommel-slegers,
    18-11-2009

Mooi hotel,veel accommodatie, lekker eten, tijdens de zomer diner op het buitenterras,vooral Oostenrijkers als bezoekers, 1x per week orkest met dansgelegenheid, 3 km buiten Bad Gleichenberg, enig hotel in de buurt.

Heel mooi appartement

Corrie en Leendert,
    30-6-2009

Wat een mooi appartement, wij hadden het grote nieuw ingerichte app op de parterre.

Geen eigen tuin wel een zitje waar je kon ontbijten, moest wel ff om het huis heen lopen. De grote gezellig tuin met zwembad was erg mooi. Er stonden overal stoelen en ligbedjes. Er was een speelhoek voor de kinderen. Eigenlijk alles goed.

Net een week in de Hindenburg geweest

micnick,
    7-7-2008

Net een week in de Hindenburg geweest. Zeer mooi en schoon appartement. Leuk zwembadje in erg mooi onderhouden tuin. De eigenaresse is zeer vriendelijk. Dagelijkse verse broodjes voor de deur en ze maakte een paar keer in de week gebak voor ons. Rustige ligging, erg ontspannen. in de omgeving veel te doen qua wandelen e.d. Ook Graz en Wenen zijn goed te bezoeken. Zeker nog een keer terug!

In een woord; geweldig!

micnick,
    1-7-2008

Momenteel verblijven wij in Landhaus de Hindenburg in Bad Gleichenberg. Afgelopen zaterdag aangekomen. Er zijn hier een stuk of 6 appartementen.

De vrouw des huizes is zeer gastvrij en erg vriendelijk.

De appartementen zijn erg netjes en schoon. Het appartement waar wij in verblijven is een van de nieuwste. Mooi licht, leuk ingericht, ruime en mooie badkamer. Dagelijks haalt de vrouw des huizes de vuilnis weg en legt ze schone handdoeken neer. Ontbijten doen wij zelf maar is erbij te reserveren. Vlakbij zit een bakkertje maar ook kan je bij de eigenarese broodjes bestellen, zij legt het 's ochtends voor je deur.

Het zwembadje is geweldig. Rustig, lekkere ligstoelen ernaast. Ook de Spa, waar je gebruik van mag maken, is mooi en erg netjes. Complimenten voor het onderhoudt van de tuin.

Ik heb niks negatief te melden over dit landhaus. Om toch een minpuntje te melden is dat het erg warm is in het appartement. Wij hebben een ventilator aangeschaft. Omgeving veel te doen! Zeer mooi.

Schitterend familiehotel met zeer goede onlangs luxe golf,

Kees,
    10-6-2007

Schitterend familiehotel met zeer goede onlangs gerenoveerde luxe Welness.

Er worden diverse paketten aangeboden zoals, welness, golf, wandelen en fietsen.

Service is perfect en personeel uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Er staat gratis een computer beschikbaar voor Internet.

Kamers zijn ruim en uiterst schoon, maaltijden ( 2 keuzediner) is uiterst goed en verzorgt. Ontbijtbuffet heft zer ruime keus

Is vooral geschikt voor senioren en mensen zonder kinderen.

Bad Gleichenberg scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews