Wellness hotel
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor G'sund & Natur Hotel Die Wasnerin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel G'sund & Natur Hotel Die Wasnerin in het Nederlands

erg mooi hotel in gweldige omgeving!

Christina
4-5-2010

Het Hotel Lindner zu Wasnerin in Bad Ausee is een een erg traditioneel maar toch ook zeer modern hotel met geweldige service, goed eten, fijne Welness en Spa en elegante kamers. De omgeving fantatsisch, wij komen graag terug!

Gereisd Met partner in april 2010
2008

Prima Hotel

Peter Poelmann
25-12-2008

Een keurig net hotel met alle voorzieningen aanwezig voor een optimaal verblijf

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSki tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel G'sund & Natur Hotel Die Wasnerin in Bad Aussee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel G'sund & Natur Hotel Die Wasnerin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.