8,5

Weer vandaag2°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor AlpenParks Hagan Lodge Altaussee voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiehuis AlpenParks Hagan Lodge Altaussee in het Nederlands

Goed verzorgd vakantiehuis in een mooie omgeving

Fam Verkleij, 6-9-2015

Het is een rustig gelegen park in een zeer mooie natuurlijke omgeving. Gelegen onderaan de berg Loser die de moeite waard is om te bezoeken. Een wandeling om de Altaussee is een "must". Een auto is een must om de omgeving te verkennen. Wandelmogelijkheden in overvloed. Compleet huisje met magnetron, tv, oven en vaatwasautomaat. Een restaurant op loopafstand. Wij hebben dit park gebruikt als uitvalsbasis naar de mooie omgeving.

Villa, hotelinrichting, in oase van rust!

Albert Jan, 27-7-2013

Iets buiten Altaussee, midden in het skigebied, liggen de villa's van Hagan Lodge. Wij hebben met 4 in een huis van 6 met sauna gelogeerd. Alles prima schoon bij aankomst. De inrichting van het huis is prima. Alles is aanwezig, genoeg handdoeken, opgemaakte bedden en zelfs vaatwastabletten.

In de zomer is het echt een locatie voor mensen die rust en luxe willen combineren. In de omgeving is genoeg te wandelen, zwemmen en te zien om een prima vakantie mogelijk te maken.

Zeer comfortabel huisje

Familie Hendriks, 12-8-2009

Compleet ingericht comfortabel huisje in mooi gebied.

Service is prima; 's ochtends broodjesservice, ligstoelen te huur, wasmogelijkheid.

Bij aankomst krijg je een map met veel toeristische informatie en een gratis kortingskaart voor uitjes in de buurt.

Twee goede restaurants op loopafstand.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad.

echt super

Albri, 5-12-2008

wij zijn afgelopen jaar geweest, en

gaan volgend jaar weer

nadeel kleine ski gebied, maar genoeg om je er een week uit te leven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis AlpenParks Hagan Lodge Altaussee in Altaussee , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis AlpenParks Hagan Lodge Altaussee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis AlpenParks Hagan Lodge Altaussee scoort een 8.47 uit 10 op basis van 18 reviews.