Bed and Breakfast Gästehaus Zum Steirischen Kuss

BedAndBreakfastWeer vandaag17°8°
Bed and Breakfast Gästehaus Zum Steirischen Kuss
9,5

92 reviews over Bed and Breakfast Gästehaus Zum Steirischen Kuss in het Nederlands

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Reinder
15-3-2018

Wij mochten hier zijn van 9 tot 14 maart. De ligging is prima en goed te bereizen. De skibus stopt praktisch voor de deur en brengt je snel naar Hauser-Kaibling.

De schone kamers zijn erg netjes en voorzien van uitstekende lange bedden, tv, balkon, badkamer met wc, wastafel en douche en gratis wifi. Skischoenen kunnen op de droger en zijn s' ochtends lekker warm en droog. Als gastvrijheid, vriendelijkheid en flexibiliteit nog niet bestonden, dan hadden deze Nederlandse eigenaren het wel uitgevonden. Ze zijn geschapen voor het vak. Een gezellig praatje, een lekker ontbijt of zelfs aanschuiven bij het diner, niets lijkt teveel en alles is bespreekbaar.

fantastisch

Gerard Gunsing
10-3-2018

Heb alleen maar goeie dingen. Denk aan gezelligheid en je bent geen gast maar wordt als familie beschouwt. En heel belangrijk, schone kamers nieuwe bedden en hele goeie bedden. Gratis bus voor de deur naar skipiste. Smorgens een stevig ontbijt en als je zin hebt kun je savonds deelnemen aan een warme maaltijd.

Helemaal geweldig!!

Wendy
4-3-2018

Een heerlijke vakantie gehad bij dit gastvrije gezin,schone kamers,hele goede bedden en culinair eten!Wij komen zeker terug,bedankt voor alle goede zorgen!

Elk jaar weer thuiskomen

Chantal
19-2-2018

Super gastvrij.Fijne bedden, Eten was heerlijk. Schoon

Prachtig, Hagelnieuwe bedden, geen rugpijn meer.

Gerard Gunsing
29-7-2017

In feite is alles goed, en wat vooral een voordeel is, is de zomerkaart.

De locatie is wunderschoen, landelijke gelegen met bergen om je heen.

En toch overal vlakbij. Kom hier al jaren en een fantastisch wandelgebied.

En swinters niet te vergeten een overheerlijke warme maaltijd voor al de skieers.

Super plek

Maarten Derksen
13-7-2017

Beide eigenaren maken er echt een feestje van. Bij binnenkomst (om 19u) hadden ze gewacht met het gezamenlijke avond eten zodat wij mee konden eten. Ze staan direct voor je klaar, er ontbreekt werkelijk niks aan je vakantie. Super kind vriendelijk, onze zoon van 8 zat letterlijk te huilen bij vertrek. Alles is schoon (zorgt de gastvrouw zelf voor) en het eten (de gastheer kookt) is super lekker en echt (te) veel.

Skibus stopt voor de deur, ideaal.

Echte aanrader!

Gastvrij

Vincent
28-4-2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Skibus stopt voor de deur.

Het pension is mooi ingericht en de kamers zijn van alle gemakken voorzien. De gastheer en vrouw maken je verblijf zeer comfortabel en helpen je met wat je nodig hebt. Het eten is top!

Zeer gastvrij en behulpzame gastheer/vrouw.

dfjtepas
24-4-2017

Ruime en schone kamers. Heerlijke bedden. Prijs kwaliteitverhouding erg goed.

mooie ligging, goed skigebied.

Hetty
24-4-2017

Hele prettige ontvangst, gastvrij en ook lekker gegeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gästehaus Zum Steirischen Kuss in Aich-Assach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gästehaus Zum Steirischen Kuss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gästehaus Zum Steirischen Kuss scoort een 9.45 uit 10 op basis van 101 reviews.