Reviews over Aich-Assach

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Reinder,
    15-3-2018

Wij mochten hier zijn van 9 tot 14 maart. De ligging is prima en goed te bereizen. De skibus stopt praktisch voor de deur en brengt je snel naar Hauser-Kaibling.

De schone kamers zijn erg netjes en voorzien van uitstekende lange bedden, tv, balkon, badkamer met wc, wastafel en douche en gratis wifi. Skischoenen kunnen op de droger en zijn s' ochtends lekker warm en droog. Als gastvrijheid, vriendelijkheid en flexibiliteit nog niet bestonden, dan hadden deze Nederlandse eigenaren het wel uitgevonden. Ze zijn geschapen voor het vak. Een gezellig praatje, een lekker ontbijt of zelfs aanschuiven bij het diner, niets lijkt teveel en alles is bespreekbaar.

fantastisch

Gerard Gunsing,
    10-3-2018

Heb alleen maar goeie dingen. Denk aan gezelligheid en je bent geen gast maar wordt als familie beschouwt. En heel belangrijk, schone kamers nieuwe bedden en hele goeie bedden. Gratis bus voor de deur naar skipiste. Smorgens een stevig ontbijt en als je zin hebt kun je savonds deelnemen aan een warme maaltijd.

Helemaal geweldig!!

Wendy,
    4-3-2018

Een heerlijke vakantie gehad bij dit gastvrije gezin,schone kamers,hele goede bedden en culinair eten!Wij komen zeker terug,bedankt voor alle goede zorgen!

Elk jaar weer thuiskomen

Chantal,
    19-2-2018

Super gastvrij.Fijne bedden, Eten was heerlijk. Schoon

Prachtig, Hagelnieuwe bedden, geen rugpijn meer.

Gerard Gunsing,
    29-7-2017

In feite is alles goed, en wat vooral een voordeel is, is de zomerkaart.

De locatie is wunderschoen, landelijke gelegen met bergen om je heen.

En toch overal vlakbij. Kom hier al jaren en een fantastisch wandelgebied.

En swinters niet te vergeten een overheerlijke warme maaltijd voor al de skieers.

Aich-Assach scoort een 9,1 uit 10, op basis van 7 reviews