Aich-Assach

We hebben een aantal aanbieders voor Aich-Assach voor je op een rij gezet:

Reviews over Aich-Assach

Gerard Gunsing,
    14-3-2018

Fantastische omgeving met genoeg mogelijkheden om te doen en laten wat je wilt.

Wij waren hier voor een weekje lekker wandelen en voor de jaarlijkse "Wilde Wasserlauf".

Afstand van 14 km langs watervallen en een hoogteverschil van een paar honderd meter. Gaestehaus Zum Steirischen Kuss verdient alle lof voor ons verblijf.

Schone kamers, goed ontbijt en gezelligheid ten top. Genoeg mogelijkheden in Aich voor een heerlijk warme maaltijd.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

compleet fantastisch.

Gerard Gunsing,
    29-7-2017

Omgeving, ligging mooi landelijk en toch overal dichtbij. Hele goeie aktie met die zomerkaart. Gratis de lift in. Gratis naar de gletscher, scheelt toch gauw 40 euro p.persoon. Bus gratis en veel, veel meer.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Aich-Assach scoort een 9,2 uit 10, op basis van 7 reviews