Reviews over Aich-Assach

Gerard Gunsing
    14-3-2018

Fantastische omgeving met genoeg mogelijkheden om te doen en laten wat je wilt.

Wij waren hier voor een weekje lekker wandelen en voor de jaarlijkse "Wilde Wasserlauf".

Afstand van 14 km langs watervallen en een hoogteverschil van een paar honderd meter. Gaestehaus Zum Steirischen Kuss verdient alle lof voor ons verblijf.

Schone kamers, goed ontbijt en gezelligheid ten top. Genoeg mogelijkheden in Aich voor een heerlijk warme maaltijd.

compleet fantastisch.

Gerard Gunsing
    29-7-2017
    Omgeving, ligging mooi landelijk en toch overal dichtbij. Hele goeie aktie met die zomerkaart. Gratis de lift in. Gratis naar de gletscher, scheelt toch gauw 40 euro p.persoon. Bus gratis en veel, veel meer.

Een dorpje om tot rust te komen.

dfjtepas
    27-2-2015
    Prettig dorpje met ruim voldoende mogelijkheden om wandeltochten te maken of te rodelen.

Super plek!

Fam. Derksen
    12-1-2015
    Wij zijn veder niet het centrum in geweest. Ski gebied was super groot!

Centraal gelegen

Anja van Brakel
    11-10-2014
    Goede en betaalbare restaurants,mooie omgeving.
Aich-Assach scoort een 9 uit 10, op basis van 7 reviews