Sorteren

Reviews over Zell am See

Droombestemming voor wintersport.

CAT
    29-10-2018

Een van de beste hotels in Oostenrijk.

Zeer klassiek en toch gezellig.

Aardige mensen die er werken.

Waanzinnig lekker eten.

Het zwembad met altijd 30 graden is een ervaring, zwemmen buiten in de sneeuw.

Ligt naast de ski piste, zo je hotel in en uit.

Veel te druk en te massaal.

Arie Vries
    31-7-2018

Zeer drukke, volle camping. Mooie locatie aan het meer maar veel te vol gepropt waardoor de sfeer compleet weg is.

Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De voorzieningen zijn goed.

De prijzen liggen hoog.

Heerlijk rustige wintercamping middenin natuur.

Hilde en Johan
    6-2-2018

Heel mooi in de natuur gelegen wintercamping. Heerlijk rustig. Vriendelijke campingeigenaar, die je goed behulpzaam is om je plek te ruimen als je aankomt. Schoon sanitair. Zeer redelijke prijs. Met eigen vervoer snel in Kaprun, bij de Areitbahn of in Zell am See. Minpuntje: de skibus komt maar 2 maal in de ochtend: om 9.00 en om 10.00 uur.

Prima plek in Zell am See!

Lisette
    14-2-2017

Met 6 personen verbleven in het bovenappartement. Twee grote slaapkamers met fijne bedden en veel opbergruimte in de inloopkasten. Deze kunnen ook dienstdoen als eenpersoons slaapcabine. Ruime badkamer met douche en bad apart van elkaar. Aparte wc in de hal. Mooi balkon met 2 zitjes. Afwasmachine, oven, voldoende huisraad (wel van alles wat).In de woonkamer/keuken is de opstelling geschikt voor (minimaal) 6 volwassenen. In deze ruimte staat ook het 3e tweepersoonsbed, wat enigszins vreemd is natuurlijk. De bank kan ook dienstdoen als slaapbank voor 2, dus zo kom je uiteindelijk aan 10 personen. Ik zou het zelf bij max. 6 volwassenen houden.

Bij ons heeft het bed in de woonkamer geen problemen gegeven omdat we gezamenlijk het licht uit deden om bijtijds te gaan slapen en vroeg weer uit de veren gingen om binnen 3 minuten lopen bij de skilift (TransXpress/Schmittenhohebaan) te staan. Perfect!! Broodjesservice ook goed geregeld met Bakker Jan.

Al met al zou ik hier zeker terug keren!

Hele fijne camping

Tanja
    7-10-2016

Wij hebben met een tentje en de fietsen hier 2 nachten gestaan. Onze zoon van 3 heeft het heerlijk gehad. Kon zelfstandig op de camping rondscharrelen. Leuke speeltuin, een trampoline en hele gave skelters. Wij waren erg blij met het kleine campingwinkeltje bij de receptie. Deze was tot 21.00 uur open dus konden daar gekoelde drankjes halen. 's Ochtends konden we koffie kopen bij de receptie en ook verse broodjes. Omdat het in de ochtend wat fris was, was het erg prettig dat er een binnen verblijf was met wat tafels en stoelen, wat boeken en zelfs een tv. Wij konden hier relaxt ontbijten. Voor het koken waren er picknicktafels beschikbaar. Sanitair was prima in orde. De eigenaren waren zeer vriendelijk en werken hard doen heel erg hun best. Bij ons was de camping ook erg vol, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden.

Zell am See scoort een 7,1 uit 10, op basis van 299 reviews