Sorteren

Reviews over Zell am See

Goed en schoon hotel

Bert
    6-4-2018

Hotel is zeer goed bevallen.

Het all inclusive is ook goed ,het in buffetvorm aanbieden had als enige minpuntje dat het eten soms een te lage temperatuur had.

Daarentegen smaakte het heerlijk en was er genoeg keuze.

Kamer was netjes en schoon en het personeel was vriendelijk en deed zijn best om het iedereen naar de zin te maken.

Heerlijk vakantie gehad

Bianca
    2-3-2018

De eigenaren doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De halte voor de bus is vlakbij. Het klopt dat je een stuk de naar boven moet lopen. Onze dochter van 3 had er geen moeite mee.

Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

Voor 1 keer prima

Amy
    28-12-2017

Op de website (via touroperator en de website van het hotel zelf) werd vermeld dat er kinderanimatie was en tevens een gezellige bar. Deze hebben wij niet gezien. Achteraf bleek dat dit gesloten was (22-26 december). Het eten was voor volwassenen erg goed, voor kinderen was er niets. Geen patatjes of een stukje kip bijvoorbeeld. De "lounge" was niet sfeervol en nodigt niet uit voor een drankje. All inclusive is beperkt tot een aantal frisdranken, rode en witte wijn, wishkey, gin en rum. Voor lightdranken moest alsnog worden betaald. het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is er erg schoon en de kamers zijn ruim genoeg. Zwembad en sauna/stoombad prima. Met skibus (die in het seizoen ieder kwartier rijden, op 5 minuten lopen van hotel af) is Kaprun en Zell Am See goed te bereiken.

Fenomenaal !

Filip Martius
    4-12-2017

Geweldig Pension in Zell am See met zeer goed uitgebreid ontbijt en in het verleden waren onze hondjes ook welkom. Hebben hier in totaal 4 x een vakantie geboekt en het was steeds weer prima (ondanks de nabijheid van de nabijgelegen treinbaan).

Fijn is de bereikbaarheid (7 minuten lopen naar de City-Express lift die je verder naar de pistes van Zell am See (een oergezellig en prachtig dorp) leidt.

Wij zullen hier zeker nog terugkeren....of we er nu wel of niet een prijs mee kunnen winnen...het is in een woord geweldig (ook op de Schmittenhohe....). Daarnaast is een uitstapje met de bus naar de gletsjer in Kaprun ook een fantastisch gebeuren....het blijft voor ons een van de allerfijnste skigebieden.....

Comfort, rust, geweldig uitzicht!

Joost
    30-4-2017

Appartementen comfortabel ingericht, inclusief oven en vaatwasser. Goede (en gratis) WiFi. Fantastisch en vrij uitzicht. Rustig gelegen. Vriendelijke eigenaresse. Geweldige uitvalsbasis voor wandelingen, een aantal liften is wandelend (20-30 minuten) te bereiken. En die liften zijn met de 'Zell am See - Kaprun' kaart gratis te gebruiken!

Nadelen? Voor ons niet, maar goed om te weten: eigenaresse woont op begane grond, en heeft een 'Sonnenterrasse', kan soms 'gezellig druk' zijn. Appartement ligt aan een steile weg, een kleine 2 km van het centrum van Zell am See. Goed te lopen, mits je fit bent.

Zell am See scoort een 7,1 uit 10, op basis van 299 reviews