Zell am See

Reviews over Zell am See

Helemaal goed!

Nathaly,
    17-2-2019

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel die met je meedenken, veel diversiteit in het eten elke avond wat heerlijk smaakte Heerlijke week gehad. Prima kamers met goede bedden en vriendelijke en goede schoonmaaksters.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk hotel en geweldig voor kindere.

olga,
    29-1-2019

ik ga al 6 jaar. heel aardig personeel. Al jaren deels het zelfde. Is relax en staat voor je klaar. meest bijzonder is het kinder theater (ja een echte). show gemaakt door de kindere. Met gordijn podium. crech ook lekker groot en goede samenwerking met ski school. ken je koter kiezen of hij wil skien of op de crech. en tussen de middag eten op de crech. Let wel. alles is duits. Er komen wel ook nederlanders. misschien in februari is er iemand die ook nederlands met de kinderen kan. Echter dit jaar was jammer dat de kleine niet mee kon doen met de theater show omdat ja geen duits. En de kindere hebben wel een halve dag geoefend. De welness is top. Boeit mij niet maar andere mensen maken er graag gebruik van. En je zit op de pitste. kerst zit alleen altijd vol.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vriendelijk, voor herhaling vatbaar!

MdeR,
    8-1-2019

Super gastvrij en vriendelijk !! Echt een aanrader om te verblijven. Wij waren er in de zomer en we hebben genoten. Iedere ochtend verrukkelijk ontbijt.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bernadette Keijzer,
    5-1-2019

Super hotel met ontzettend aardig personeel. Wij kwamen vroeg in de ochtend aan, konden meteen aanschuiven bij het ontbijt en al na het ontbijt in de kamer. Het was een 4 persoonskamer terwijl ik een 2/3 persoonskamer had geboekt. Heerlijk gegeten, vlak bij de city express gondel en midden in een gezellig oud centrum.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Top hotel

Cornelia de Kamper,
    30-12-2018

De eerste week van de kerstvakantie doorgebracht in hotel Fischerwirt. Het was heel sfeervol. De tafels waren keurig en in kerstsfeer gedekt. De kerstmaaltijd was perfect. Onze kamer was schoon en netjes maar lag aan de straatkant. Soms was dat wat lawaaierig. De mensen van het hotel waren super vriendelijk.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)