Aparthotel Wildbachhof

28 reviews over Aparthotel Wildbachhof

• 2019
    5Iris14-01-2019

Niet om aan te raden.

Mooie ligging, aan een piste pad. Makkelijk bereikbaar. De kamers waren prima. Het was alleen erg laag, dus ben je kleine 2 meter. (Niet boeken!) het was ook niet schoon, overal spinnen webben, en de zilvervliesjes liepen tegen de muur op. We vonden in de kleding kast nog een BH van de vorige gasten..De woonkamer was minimaal, en het was in het hele huis niet warm te krijgen. We zaten elke avond met een kleed op de bank om warm te blijven. In de keuken miste een snijplank, en de pannen waren versleten. Sauna met jacuzzi aanwezig, (jacuzzi was een 1 pers bubbelbad) toen we de bubbels aan deden dreef in het water allemaal rommel... we hebben een leuke vakantie gehad maar het verblijf was echt minimaal, alleen voor de ligging Zou je kunnen boeken.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Rick02-01-2018

Perfect voor week wintersport! In 2018 weer terug!

We zijn hier met tweeën naartoe geweest in januari 2017, een week wintersport, van zaterdag t/m zaterdag. Aankomst is goed geregeld. Je krijgt bij het bureau de sleutel en gegevens en dan kun je je appartement in. De kamer was goed schoongemaakt (ook onder bed, bank, op keukenkastjes, etc). Het appartement (2-4 personen) is ruim groot genoeg voor 2 personen. Voor 4 personen in mijn ogen te klein. Stelregel: aantal slaapkamers * 2 personen, dan is ieder appartement keurig te gebruiken en heb je goed comfort. De inrichting van de keuken is basis, prima. Evenals de inrichting van kamer. Badkamer is klein, maar schoon en groot genoeg voor wat je er mee moet (douche cabine, toilet en wastafel). Wellness is Heerlijk! 3 grote sauna's met douches, 1 kleine infrarood-sauna, 2 bubbelbaden (bruisbad voor 1-2 personen tegen betaling) en ligstoelen. Daarnaast drinken en zoutjes. Erg tevreden! Opslag voor ski's en materiaal is in de kelder aanwezig!

Ligging: Geweldig! Service: Snel en vriendelijk! We hadden een paar kapotte lampjes, maar binnen 1 uur na melding stond de eigenaar aan de deur.

We gaan in 2018 weer terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

8Rosalie20-02-2017

Prima appartement

Appartement 18 geboekt. Na de vele "negatieve" recencies erg (positief) verrast! Prima appartement! De piste loopt langs ons keukenraam, dichterbij kan je het niet hebben! 2 badkamers, schoon, prima douches en toiletten. Slaapkamers zijn om in te slapen...fijne bedden, inderdaad niet heel groot maar in zo'n week leven we uit een koffer dus geen probleem. Leuke eetkamer en tevens zitgedeelte, genoeg zitplaatsen! Keuken netjes, grote koelkast, oven en magnetron. We zaten hier met 6 volwassenen en 5 kinderen die een super leuke week hebben gehad. Een aanrader dus wat ons betreft!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 3Michel Jasica16-03-2014

Dit nooit meer!,

Wij hebben een appartement gekozen via touroperator voor 12 personen om zeker ruimte genoeg te hebben omdat we met 6 volwassenen waren en 3 kinderen. Bij onze aankomst was onze verbazing groot! Het appartement had geen woonkamer, enkel keuken met tafel, dus geen kans om in de zetel te gaan zitten. 2 van de 4 kamers hadden zelfs geen kasten om je kleren in op te bergen en waren zo klein dat het bed tussen 2 muren stond en men dus niet op een normale manier in het bed kon. De Douchekamers waren vol met schimmel en WC geur was allom aanwezig in het appartement. De keuken was niet toereikend voor 12 personen en de koelkast had het formaat van deze uit een caravan. Verder ws de geluidsisolatie omtoereikend en kon men eigenlikk horen wat de buren aan het zeggen waren. Men kon niet met allen rond de tafel zitten omdat deze te klein was. Touroperator, dit nooit meer aub!! Graag deze verwijderen uit jullie brochure!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Dominique Verboven17-02-2013

Volgend jaar gaan we zeker terug!

Super ligging vlakbij de skipiste, maximaal comfort in het appartement, modern ingericht en zeer proper bij aankomst. Ook het gratis gebruik van de sauna's wisten wij heel erg te waarderen. Wij logeerden in appartement 15 en hadden een mooi uitzicht op de skipiste. Bij het boeken had onze reisagent gewezen op de lage beoordelingen maar die zijn volgens ons volledig onterecht. Prijs/kwaliteit is dit appartement zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 4Herman Van Steenstraeten13-03-2011

te klein, vééél te klein

appartement 16 - gelijkvloers of eerder halve kelder ruimte ingericht als appartement. De hoogte bedroeg niet meer dan 2,20 meter, deuropeningen niet meer dan 1.90m - oppassen dus voor het hoofd. 90 m2 is onmogelijk. Eerder ts 75 en 80 m2. We hadden het appartement gehuurd voor 8 personen - bedoeling van 4 slpks te hebben zoals beschreven in de TO gids. App. is voorzien vr 10 personen. Het app. heeft maar 3 slpks (1 voor 4 personen - stapelbed en 2*1persoonsbed en 2x een 2 persoons slpk). Niet evident als je met 4 tieners (2 jongens en 2 meisjes) op reis bent. Keuken is véél te klein. Het is kiezen, koken of zitten. Beide gaat echt niet. De living heeft plaats voor 5 personen - 3 persoons zitbank en een 2 persoons zitbank - waar de andere 5 personen moeten zitten is mij niet duidelijk. 2 kleine badkamers met douche. Proper was het app. niet... wel oppervlakkig net. Modern interieur. Ski pistes dichtbij.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 4Marby11-02-2011

Appartement nummer 18 Wildbachhof

Met gezelschap met kleine kinderen in januari in app.nr 18 verbleven (bovenste etage). 12 persoons. relatief klein. Erg weinig daglicht. Slechts 1 raam (dakraam) in de gehele kamer. Hierdoor zit je zelfs overdag met prachtig weer met alle lichten aan. Ligt aan piste nr 16 (blauw bospad naar de CityXpress liften). Prima. Let op! er gaan vrijwel allen zwarte pistes naar het Schmittendal.

Supermarkt op ca 3 km afstand, net als dorp. Skibus 1 keer per half uur. Slechts 5 parkeerplaatsen beschikbaar bij het appartement. Dit is echt veel te weinig.

Wel gezellige apres-skibar op 50 meter (gaat om 19:30 u dicht, dus geen enkele overlast). Kamers zijn erg gehorig. Elk hoestje van je medebewoners klinkt letterlijk door.

Conclusie: Indien je gehele gezelschap de hele dag op de ski's staat en je de woning alleen gebruikt op te slapen en douchen: prima, anders: Niet doen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 3Fam.Los20-01-2011

Nooit meer

Appartement voor 10 personen gehuurd, waaronder 4 kinderen. Volgens de site van de verhuurder +/- 93 m2. Blijkt ongeveer 81m2. te zijn. Veeeel te klein! Sleutels moeten 4,5 km. vanaf lokatie opgehaald worden. Kleine klachten werden wel weer snel verholpen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 3Jelle de Lang16-01-2011

echt nooit meer

De mensen die hier een goeie beoordeling voor hebben die hebben in een ander appartement gezeten dan ons. Het is veel te klein voor 10 personen je hebt 0,0 leef ruimte en in de keuken kon je je kont niet keren en kleine kinderen kunnen nergens spelen.De ligging is redelijk en het was er schoon

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Antoon Boom21-08-2010

Wij gaan deze winter terug!

Vorige winter in deze appartementen verbleven en hadden er een mega tijd. Ik zag de prijs dit jaar en dat was wel een ontzettend goeie prijs. Dus wij hebben alvast geboekt. De appartementen zijn netjes en modern ingericht. Ook de ligging vlak aan de pistes is heel leuk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Aparthotel Wildbachhof info