Appartement Wildbach City

Gemiddeld appartement

Evelijn
3-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben dit appartement bezocht in de krokusvakantie. En hadden twee appartementen op de 2e en 3e verdieping (er is geen lift aanwezig!) Wij waren in totaal met 9 volwassenen en 5 kinderen. Er is geen algemene ruimte voor ski spullen.

Afstand naar de gondel is 5 minuten lopen. Geen parkeergelegenheid, je auto kan je tegen gereduceerd tarief (€8,- p.d.) parkeren in de parkeergarage bij het busstation, vlakbij de gondel (hier bewaarde wij onze ski spullen).

Inchecken dient te gebeuren bij een kantoortje op vijf minuten rijden van het appartement, geen heel groot probleem indien je met eigen vervoer bent . Bij het uitchecken kwamen ze na een telefoontje naar het appartement toe om de borg terug te geven.

Afhankelijk van de kant van het complex waar je appartement zich bevindt kan het 's avonds gehorig zijn aangezien het midden in het centrum. Bakker om de hoek! Kortom als de betere accommodaties vol zitten en je kan dit voordelig boeken is het een optie.

voor volwassenen als je veel wil apres skien

Bas Koelmans
30-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

kamer met slaapkamer , niet echt geschikt voor kleine kinderen

Fantastische plek!

Mirjam
7-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij vonden dit echt een super appartement! Perfecte ligging. Wij waren met een gezin van 5 personen waar van het jongste kind 17 jaar is. Je zat midden in het centrum waar je de supermarkt, de bakkerij en de kroegjes om de hoek had! Ook de gondel naar de piste toe was super dichtbij en kon je makkelijk wandelend doen! De hoeveelheid ruimte was voor ons perfect. Wij hadden dan ook een 7 persoons kamer geboekt, terwijl we met zn 5en waren. Met de 7 persoonskamer hadden we het perfect voor elkaar, maar kleiner moesten we ook niet hebben. De service hadden wij ook absoluut niks over te klagen! Bij aankomst hadden we niet veel glazen en hebben gebeld. Binnen een kwartier (!) stonden ze al bij ons voor de deur met nieuwe glazen. Super! En wat de reacties zijn van mensen over geluidsoverlast, tsja. Met de ramen dicht slapen en er valt helemaal niks te horen! Super appartement! Wij keren terug! xx

leuk voor jeugd; niet leuk voor niet-jeugd

jasper
11-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wildbach City kamer 204 was een heel ruim appartement. Jammer dat al die vierkante meters niet gebruikt werden voor een fatsoenlijk bed. Er was een 2 persoonsbed aanwezig (normale maten) en een twijfelaartje. Dat werd dus banken voor mij op een ranzig bankje...

De overlast van de disco beneden viel mee, al werd ik er in de huiskamer wel af en toe wakker van. Vervelender is de herrie in het appartement, het lijkt wel of er alleen maar feestende jeugd in het appartement zit. De houten vloeren zorgden ervoor dat de hele kamer schudde als er boven gepolonaiset werd en dus ook voor veel onrust 's nachts.

Conclusie: ruim appartement met perfecte ligging als je jong bent, van feesten houdt en niet bang bent voor de nodige herrie. Gezinnen kunnne hier wat mij betreft het beste met een grote boog omheen lopen...

Goed genoeg!

Matthieu
    8-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

Doordat wij niet akkoord gingen met appartement Bruckl dit appartement als alternatief gekregen. Appartement 5 is ruim voor 4 personen, alleen doet de sproeier van de douche het iets minder, konden de bedden iets beter, ontbrak er het een en ander in de keuken en was de inrichting niet je van het. Wij kwamen om te skien en daarom erg tevreden met dit appartement. Voor mij was alleen de gehorigheid een probleem. Doordat dit complex, met de receptie in Schuttdorf, midden in het gezellige centrum ligt, hoor je de hele nacht discogangers op de straat als je kamer aan de straatkant ligt. Verder hoorden wij de bovenburen voornamelijk 's nachts erg goed lopen. Het was schoon en erg acceptabel, in ieder geval veel beter als Bruckl. Bakkerij en supermarkt naast de deur, evenals apres-ski en de lift op 10 minuten.

Leuk appartement

S. Leenaerts
    18-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wildbach City is een best appartement. Was met vrienden op vakantie. Keukentje is prima met oven magnetron,vaatwasser, koelkast en apparte vriezer. De meubels zijn oudbollig. Badkamer is ruim. Je hebt twee slaapkamers waarvan in een kamer twee losse bedden staan en in de andere kamer staat een twijfelaar. Slaapbank in de woonkamer. Het appartament heeft een afgeloten entree. Het ligt midden in het centrum met alles in de buurt. piste op 5 á 10 min lopen. Onder aan de piste skiverhuur en ski opslag. Niet goedkoop. Nadeel aan apartement is veel lawaai 's nachts, er is geen stofzuiger aanwezig, toilet in badkamer, maar voor de rest hebben wij er een prima verblijf gehad.

2008

Ruime appartementen midden in het centrum van Zell am See (let op: 2 verschillende soorten appartementen, luxe, normaal). Dicht bij liften en pistes, winkels en apre-ski voor de deur. Groot nadeel: doordat er geen receptie bij het complex aanwezig is moet je inchecken bij een kantoor in de nabijgelegen plaats Schuttdorf, erg onhandig als je bijv met de trein bent!! bij dat kantoor moet je borg betalen. Hiervan wordt beloofd dat deze door de schoonmakers terug wordt betaald, dit bleek niet het geval te zijn waardoor je genoodzaakt ben weer naar Schuttdorf te gaan. Kortom met de trein : onhandig voor in/uitcheck!!!!

Van 29/02 t/m 08/03 geweest

willemsen.
    9-3-2008

Van 29/02 t/m 08/03 geweest.

Via touroperator geboekt zijn zat aangekomen met de bus (8.30) pas om 16.00 uur in het app(werden gedumpt in wild bach hoff)sleutel halen bij home office 17.oo uur het app binnen. 135 euro betaald voor handdoeken, linnen +schoonmaak (word niet verschoond in de week). Simpel app,geen water koker,weinig glazen,geen kaasschaaf etc,eettafel voor 5 pers terwijl er zes zijn. ruzie gehad met jongens die s'nachts tegen de deuren stonden te trappen in het portiek en stonden te gillen.Ik ben zelf ook nog jong maar dit ging even te ver!Verder perfect in het centrum, apres ski grazy dasies toppie!

2 min lopen naar de bus voor kaprun,zell am see etc,vlakbij supermarkt,winkels.Erg gezellig stadje!Kaprun ski gebied Super.

Toch hebben we een super vakantie gehad ondanks de ruzie,maakt je dit niet zoveel uit dan zit je wel centraal voor zell am see.

groetjes chantal

Wij waren met 10 personen in een 5-kamerappartement. Op zich wel te doen, wij hadden de slaapbank in 2en gedeeld en in de slaapkamers gezet. Beter is het voor 8 personen in ieder geval.

het appartement zag er zeer netjes uit, alleen jammer dat er maar 1 badkamer is. Dit heeft tot gevolg dat er een lange wachtrij is s'ochtends en s'middags.. :)

Verder wil ik vermelden dat dit abslouut geen aanrader is voor gezinnen met kinderen. Dit omdat er een discotheek is tegenover de appartementen en er savonds heel veel ruzie en geschreeuw is.

Wat ik jammer vond was dat het hele trappenhuis besmeurt was met bloed. Dit hadden ze best even schoon kunnen maken want wij moesten er heel de week tegenaan kijken. Keuken was perfect, magnetron en een vaatwasser dus wat wil je nog meer. nadeel was dat er geen goede bezem was en geen dweil, waardoor de vloer erg vies werd.

Van 12 tot 19 januari 2008 hebben wij gelogeerd in een 5-kamerappartement van Wildbach City. Prima slaapkamers en bedden, goed sanitair, maar in tegenstelling tot de foto's een erg kleine eethoek / woonruimte voor 8-12 personen. Wij waren met zn achten en dat ging nog, maar ik moet er niet aan denken om daar met zijn 12-en door te moeten brengen. Geen fluitketel, geen theepot, geen grote braadpan voor 8 personen.

Loopafstand naar de skiliften, de bushalte en de winkels was prima.

Voor gezinnen met kleine kinderen misschien iets minder geschikt in verband met overlast van de discotheek tegenover het appartement. Ging vaak tot 6 / 7 uur in de ochtend door.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wildbach City in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wildbach City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.