accommodaties Zell am See met wasserette

Reviews over Zell am See

Fantastisch l

I.Runneboom,
    13-7-2018

Dit is een pension met hele aardige eigenaars en medewerkers , staan altijd voor je klaar !! Heerlijk biologisch ontbijt met van alles fruit, heerlijk müsli , romige yoghurt , een eitje hoort erbij je wil gekookt wil je gebakken alles kan heerlijke sapjes nou dan kan he dag al niet meer stuk!!! En ga je met een oversteek van de weg de Skilift de piste op dus hoe makkelijk , en bij terugkomst heerlijke gluwein op verwarmd terras !!! De kamers schoon en fris enbalkon heerlijk in het zonnetje dus aanrader !! Wat ik zou doen in de avond lekker iets te snacken bij apriski gezellig !!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hans,
    10-3-2018

(+) Mooi hotel gelegen direct gelegen aan de piste. Mooie kamers en inclusief gebruik van zwembad, bubbelbad, spa en een droogruimte voor je wintersportuitrusting. Een heerlijk uitgebreid ontbijt in de ochtend. Het diner is op sommige dagen in buffetvorm en andere dagen a-la-carte. Erg vriendelijk personeel dat er alles aan doet je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

(-) Het diner voldoet maar is geen culinair hoogstandje.

Prima hotel met prachtig uitzicht over het meer

Martijn,
    30-1-2018

-Vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie.

-Shuttle service vanaf/naar de piste was top. Jammer was wel dat er geen shuttle service terug ging na 16uur (wat veel te vroeg is.) Als je eenmaal beneden bent na de dalafdaling ben je vaak zonder überhaupt een biertje te drinken al later dan 16u pas beneden.

-Kamer was mooi, prachtig uitzicht over het meer, bedden goed, douche en wc prima. Helaas (op onze kamer) wel last van zilvervisjes die her en der rondliepen.

-Eten was van prima kwaliteit. Uitgebreide keuze bij het ontbijt. Het diner ook lekker en prima van kwaliteit. De service was echter niet gastvrij. De ober (ene Daniel) was elke dag chagrijnig en een glimlachje kon er niet vanaf. Je kon dineren tot 20.30. We gingen zaterdagavond dineren om 20.00u. Om 20.25 werd gemeld dat het buffet ging sluiten over 5min. Even nog wat eten opscheppen dachten we. Nee hoor. Om 20.26 was de helft van het buffet al weggehaald. Om 20.30u stond er niks meer.

-Welness voorzieningen waren super.

-Hotel goed te doen op loopafstand van het centrum (kwartiertje) en skilift CitXpress ook (5min verder).

we gaan het komende week beleven zeer goede recens

Christ Priems,
    5-1-2018

prachtig hotel op korte afstand van de skilift, en een mooire parkeergarage onder hotel

Top hotel in mooi skigebied

Henk de Vos,
    4-1-2018

Super verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Je kunt bijna tot de voordeur skiën. Zeer goed ontbijt en avondeten. Mooi welness om aan het eind van de dag van te genieten. Skigebied is mooi en overzichtelijk. Bijna geen wachttijd doordat liften en pistes steeds worden uitgebreid en vernieuwd.