accommodaties Zell am See met wasmachine

Reviews over Zell am See

Veel te druk en te massaal.

Arie Vries,
    31-7-2018

Zeer drukke, volle camping. Mooie locatie aan het meer maar veel te vol gepropt waardoor de sfeer compleet weg is.

Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De voorzieningen zijn goed.

De prijzen liggen hoog.

Heerlijk rustige wintercamping middenin natuur.

Hilde en Johan,
    6-2-2018

Heel mooi in de natuur gelegen wintercamping. Heerlijk rustig. Vriendelijke campingeigenaar, die je goed behulpzaam is om je plek te ruimen als je aankomt. Schoon sanitair. Zeer redelijke prijs. Met eigen vervoer snel in Kaprun, bij de Areitbahn of in Zell am See. Minpuntje: de skibus komt maar 2 maal in de ochtend: om 9.00 en om 10.00 uur.

Modern ingericht appartement, licht en comfortabel

Ingrid,
    5-2-2018

Gelegen aan een rustige straat, op kwartiertje lopen van de AreitExpress gondellift alwaar een skibox ter beschikking is (hoort bij appartement). Met de auto: grote gratis parkeerplaats bij de AreitExpress.

Enkele supermarkten op loopafstand alsmede kleine restaurants. Voor meer keus uitwijken naar Zell am See.

Het appartement is modern ingericht en licht, alles ziet er verzorgd en schoon uit. Koken op inductie. Eigenaar is betrokken en vriendelijk. Aardige plus is dat er bij aankomst al wat schoonmaakspullen, vaatwastabletten, wc papier en vuilniszakken liggen.

Geen broodjesservice (wel een oven aanwezig).

Onvergetelijk verblijf!

Herman Ronk,
    21-2-2017

Op 24 januari zijn we in het mooie Kaprun getrouwd. Om de rest van de dagen zo dicht mogelijk bij de piste te zitten hebben we voor deze appartementen gekozen! Samen met onze ouders, broer en zussen hebben we een week mogen genieten van deze appartementen. Zoals altijd hadden de eigenaars alles goed voorbereid en zag alles er weer tip-top uit.

De ligging van de appartementen is super, de pistes zijn op 10 minuten lopen vanaf het appartement en ook de supermarkt en bakker zijn om de hoek. Daarnaast is er in de omgeving meer dan genoeg te doen!

De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en als er iets mis is wordt je oor direct geholpen door de zeer behulpzame eigenaars.

Zeker een aanrader!

Geweldig

Giessen,
    7-1-2017

Met zoon (15) die appaartement bezocht : Prachtig en compleet appartement: van handdoeken, beddegoed, wc papier, en zelfs afwastabletten. Alle apparatuur aanwezig: koelkast, afwasmachine, waterkoker, koffiezetapparaat en Nespresso-apparaat.

Zeer vriendelijke en behulpzame Nederlands sprekende eigenaar.

Prachtige ligging: Zell am See zuid (Schuettdorf), nabij winkels en restaurants (loopafstand).

Goede uitvalbasis voor verschillende uitstapjes: Grossglockner, Krimmler watervallen, Bramberg, Eagle's Nest, zoutmijnen, enz.. Ook genoeg wandelroutes aanwezig.

Jammer alleen dat in/tijdens onze herftvakantie al een hoop liften en een aantal bezienswaardigheden dicht waren ivm in orde maken voor de wintersport. Maar.... wij hebben het enorm naar ons zin gehad!!