Sorteren

Reviews over Zell am See

Fantastisch l

I.Runneboom
    13-7-2018

Dit is een pension met hele aardige eigenaars en medewerkers , staan altijd voor je klaar !! Heerlijk biologisch ontbijt met van alles fruit, heerlijk müsli , romige yoghurt , een eitje hoort erbij je wil gekookt wil je gebakken alles kan heerlijke sapjes nou dan kan he dag al niet meer stuk!!! En ga je met een oversteek van de weg de Skilift de piste op dus hoe makkelijk , en bij terugkomst heerlijke gluwein op verwarmd terras !!! De kamers schoon en fris enbalkon heerlijk in het zonnetje dus aanrader !! Wat ik zou doen in de avond lekker iets te snacken bij apriski gezellig !!

Fantastisch hotel!!

MP
    16-3-2018

Super mooi hotel en zeer vriendelijke mensen! Het eten was ook super goed!

Een hotel om aan te bevelen!!!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hans
    10-3-2018

(+) Mooi hotel gelegen direct gelegen aan de piste. Mooie kamers en inclusief gebruik van zwembad, bubbelbad, spa en een droogruimte voor je wintersportuitrusting. Een heerlijk uitgebreid ontbijt in de ochtend. Het diner is op sommige dagen in buffetvorm en andere dagen a-la-carte. Erg vriendelijk personeel dat er alles aan doet je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

(-) Het diner voldoet maar is geen culinair hoogstandje.

Modern ingericht appartement, licht en comfortabel

Ingrid
    5-2-2018

Gelegen aan een rustige straat, op kwartiertje lopen van de AreitExpress gondellift alwaar een skibox ter beschikking is (hoort bij appartement). Met de auto: grote gratis parkeerplaats bij de AreitExpress.

Enkele supermarkten op loopafstand alsmede kleine restaurants. Voor meer keus uitwijken naar Zell am See.

Het appartement is modern ingericht en licht, alles ziet er verzorgd en schoon uit. Koken op inductie. Eigenaar is betrokken en vriendelijk. Aardige plus is dat er bij aankomst al wat schoonmaakspullen, vaatwastabletten, wc papier en vuilniszakken liggen.

Geen broodjesservice (wel een oven aanwezig).

Heerlijk hotel, aanrader in Zell am See (met gezin

Kate
    2-1-2018

Echt lekker eten van het buffet, ontbijt en diner. Zeer attent personeel in bar. familiekamer ideaal; aparte kamer te maken dmv schuifdeur. Let op bij boeken; er zijn verschillende soorten familiekamers, sommigen alleen met extra bed(den) in ouderkamer. Super mooi zwembad.