Hotel Traube

7 reviews over Hotel Traube in het Nederlands

Éénvoudig doch prima

Harald
13-1-2009

Met de kerst hier verbleven. Ligging hartje centrum, autovrij. Parkeren is dichtbij mogelijk. Men heeft een afspraak met een ander hotel om aldaar te kunnen parkeren.

Het hotel is prima verzorgd, wij hadden een ruime dubbele-kamer. Out-dated maar verder prima en schoon!

Buffet ontbijt,'s avonds keuze-menu. Eten is ruim voldoende en met zorg bereid.

Eigenaar Lars en het overig personeel is zeer service bereid. Verjaardag van mijn zoontje gevierd in de bistro. Eigenaar Lars had zelfs 2 taarten geregeld zonder daar geld voor te vragen! Zeer vriendelijk voor kinderen; werd zelfs rekening mee gehouden met het eten. Indien de kinderen het gerecht niet lusten wordt er iets speciaal voor hen gemaakt!

Leuke vakantie gehad in dit leuke hotel. Prijs/prest.verhouding is juist gesteld.

Indien we weer richting Zell am See gaan staat Hotel Traube zeker op het lijstje !

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009
2008

prima hotel

Arjan
1-3-2008

prima hotel. gezamelijk eten aan tafels. erg gezellig. kamers schoon en netjes. volgens ons recent gemoderniseerd. gratis internet in de hal. draadloos internet in het hotel.klantvriendelijk. altijd warm water. eten zoveel als je wilt. wij zouden weer terug gaan naar dit hotel. zijn tevreden.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

de drie sterren zijn waarschijnlijk 20 jaar geleden en is

danielle
6-10-2005

de drie sterren zijn waarschijnlijk 20 jaar geleden toegekend, en sindsdien is er weinig aan het onderhoud gedaan, badkamers en sanitair zijn zeer verouderd en zitten onder de schimmel, de vloer in de kamer kraakte als een gek, niet echt leuk voor de onderburen als je snachts thuiskomt van het stappen (afgelopen jaar zaten we in een nieuw hotel goedkoper dan in dit hotel)

Gereisd Anders in oktober 2005

Goedkoop hotel

Miranda
15-8-2005

Goedkoop hotel. Dat blijkt ook wel aan het achterstallig onderhoud. Er is wel een lift (die het ook nog doet!). Beneden het hotel zit een kroeg, daardoor diep in de nacht veel kabaal. Maar ja, dat komt omdat dit hotel midden in het centrum ligt. Eten is prima.

Gereisd Anders in Mon Aug 15 2005 18:14:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik vind de prijs kwaliteit dus wel goed

René
16-3-2005

Ik vind de prijs kwaliteit dus wel goed. Het is een prima verzorgd hotel, met genoeg en lekker eten. Logisch dat je niet in het centrum kan parkeren. Prima verblijf voor een weekje skiën!

Gereisd Anders in maart 2005

Eenvoudige hotel

Sara
9-3-2005

Eenvoudige hotel. Eten is wel lekker. Krijgt wel genoeg in iedergeval, elke avond 4 gangen (geen vegetarische eten). Zit in het midden van het centrum dichtbij uitgaans gelegenheden. Kamer is wel klein. Geen tv op de kamer. Restaurant beneden de hotel is echt heel lekker. Binnen 5 min sta je op de piste.

Gereisd Anders in Wed Mar 09 2005 14:29:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2004

Het hotel is zeer eenvoudig en heeft achterstallig los in

Snow
31-12-2004

Het hotel is zeer eenvoudig en heeft achterstallig onderhoud.(deurknoppen los in de hand ed.) Het hotel ligt midden in het (autovrije!!) centrum. Gezellig maar de auto moet je verweg of in een (betaalde)garage neerzetten.

Gereisd Anders in Fri Dec 31 2004 16:08:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traube in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.