4 vragen over Camping Seecamp

• chiara, 05-06-2016

camping seecamp bij zell am see

hoeveel kost een standplaats voor een tent?

• heleen20, 21-08-2013

Weg en electriciteit

Vlak langs de camping ligt een doorgaande weg. Hoor je die op de plaatsen? En hoe wordt het electriciteitsverbruik gemeten? Hoeveel kost dat ongeveer? alvast bedankt,

Heleen

Rick Schreurs, 21-07-2014

Electriciteit wordt per kw/h gerekend en kost ongeveer 3 euro per dag. De weg is zeer luidruchtig aangezien de camping tegenover het ziekenhuis ligt en er constant loeiende sirenes langsrijden. Dus voor de rust zou ik deze camping absoluut niet aanbevelen.

helen20, 09-08-2014

Wij zijn net terug van vakantie en hebben voor de dagen dat we in Zell am see stonden maar voor panoramacamp (zuiden) gekozen. Erg klein en beetje crowded maar wel een prettige omgeving en rustig. Nog bedankt voor je mail. Groetjes.

• mirjam, 21-01-2012

wintersport camping

Wij zitten er over te denken om een seizoenplaats te nemen op deze camping. Is er iemand die ons iets kan vertellen over de aansluiting naar het skigebied en hoe de voorzieningen zijn in de winter op deze camping? Alvast heel erg bedankt. Groeten Mirjam

bea, 04-02-2012

Wij hebben nu voor het 2e winterseizoen een plaats op Seecamp. De skilockers zijn op de camping en kosten 25 euro voor een seizoen. Daar pakken wij onze spullen en stappen tegenover de camping op de bus die ons op de postplatz af zet. daar nemen we de City-express naar boven. Laat in de middag apresskien we even onder aan de City-express nemen dan de bus naar de camping, spullen in de locker, douchen en eten. Douches en toiletten zijn er voldoende en verwarmd. Restaurant op de camping is goed. Voor kinderen een speelruimte met tafeltennis, tv etc. Ook een grote droogruimte voor wasgoed en een grote waskamer waar je ook je eigen rekje mag zetten. Voor ons een perfekte camping maar net iets te lang rijden vanaf huis. Vanaf Brabant ongeveer 10 uur rijden incl. stops. Wij gaan wel met vakanties maar voor een weekendje net te ver rijden.

Mirjam, 07-02-2012

Bedankt voor de reactie. Het lijkt ons een mooie camping, wie weet tot volgend seizoen.

• hennie koers, 02-09-2010

activiteiten

worden er voor de kids ook dingen georganiseerd en dan met name sport en spel.

Chantal, 07-08-2013

Ja, er worden wateractiviteiten georganiseerd. Dit is echter wel voor oudere kinderen/ volwassenen.