Camping Seecamp

Meer campinginfo

26 reviews over Camping Seecamp

• 6Ank22-09-2019

Voor ons nooit weer

Camping die erg vol staat en ook veel vaste kampeerplaatsen heeft. Hier wordt je als kortverblijf kampeerder tussengezet, plaats bestond voor 99% uit zand en grind. Camping oogt niet gezellig. Electriciteit wil men pas op de dag van vertrek opnemen. Hiervoor kun je ''s morgens op z'n vroegst om 8 uur bijde receptie terecht . Er gaat dan iemand naar de afgesloten electriciteitskast om het verbruik op te nemen. Dit alles duurde in ons geval een dik half uur waardoor we pas om ongeveer 8.45 uur richting Nederland konden vertrekken. De avond ervoor betalen was niet mogelijk. Erg vervelend als je graag op tijd wilt vertrekken omdat het een hele reis is richting Nederland. Voor ons geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    7Arie Vries31-07-2018

Veel te druk en te massaal.

Zeer drukke, volle camping. Mooie locatie aan het meer maar veel te vol gepropt waardoor de sfeer compleet weg is. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De voorzieningen zijn goed. De prijzen liggen hoog.

• 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Marloes Buwalda16-08-2016

Super plek

Uitzicht op de bergen met sneeuw! Wandelen naar Zell am see is ongeveer 2 kilometer, goed te doen. Sanitair was schoon. Kleine oude speeltuin buiten. Binnen een speelhoek. Aanrader!! Wel reserveren, in het hoogseizoen

• 8Eetgelegenheden

• 4betty11-08-2016

NOOIT MEER Hutje mutje

Wij stonden hutje mutje op elkaar. Naast ons aan weerszijden mensen met vaste plaatsen die liepen constant over onze plek. We stonden met de dissel bijna op de buren zo klein zijn de plaatsen. Hebben voor 2 weken geboekt maar zijn na 4 dagen vertrokken. Het geld krijg je niet terug over de resterende tijd. Nooit weer. Als je voor aan staat met zicht op meer sta je achter het gaas. Fietspad loopt ervoor langs.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 7Johan14-07-2015

beste camping aan het meer

De camping is klein/middelgroot. Heeft 1 sanitair gebouw onder het hoofdgebouw waarin ook de receptie, camping winkel en restaurant zit. De camping winkel is recht heel klein (wel broodjes vanaf 7 uur). Sanitair is prima en schoon. Groot genoeg. Camping heeft uitzicht op meer. Andere camping (panorama) ligt aan de zuidzijde waar meer rietland en dus veel muggen zijn. Die sportcamping in Bruck ligt te ver van het meer. Heeft eigen klein vijvertje maar ligt aan grote weg met geluidswal. Seecamp ligt op 20 minuten wandelen (2 km) van Zell am See. Camping restaurant is groot en goed. Camping is geschikt als doorgangscamping of voor max een week (zonder kleine kinderen). Omgeving is mooi en veel te doen.

• 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7kwiebusoetneer02-08-2014

mooie ligging, kleine camping, voor de rust

de camping staat ook in "austria TOP camping". na div top campings oostenrijk te hebben gehad deze hier absoluut niet onder. personeel vriendelijk. mooie ligging, rustig terrein, goed en leuk restaurant. hadden geboekt en kleine plaats (11x7) voor caravan gekregen, is aardig krap. buren hadden nog een boom in het midden in staan. internet zeer traag, valt vaak weg (alleen in hoofdgebouw, is gratis, code even vragen). bezoek twee buitenbaden en mooi binnenbad op 2,5km (gratis toegangskaart even vragen).niets voor kinderen. topiclub, niets van gezien. speeltuintje buiten zeer klein en oud. binnen is babyballenbak, zitkussen, pingpongtafel, tv en boekenhoekje. niets dus. sanitair netjes. afwashoekje 7 bakjes voor gehele camping, dus altijd druk. zeer veel doortrekkers, blijven enkele dagen. dus veel beweging op de camping. hiervoor ook wel geschikt, niet voor langere tijd en zeker niet voor kinderen. wij hebben nog steeds de vraag hoe deze onder de "austria TOP camping' kan vallen.

• 8Eetgelegenheden

• 1Rick Schreurs21-07-2014

Maak deze fout niet!

Ik ben afgelopen week op camping Seecamp in Zell am See geweest en het was in een woord verschrikkelijk. De camping zelf ligt er leuk bij, maar het personeel is zeer onbeleefd en onredelijk. De stroom wordt door het personeel aan- en afgesloten omdat de stroom per kw/h in rekening wordt gebracht. Dit is verder geen probleem, maar bij het tweede veld op de camping moet de stroomkabel een sloot oversteken en de campingbaas heeft bij het afkoppelen de gehele haspel in het water laten vallen. Hij keek nog niet op of om en is gewoon weggelopen. Ook zijn ze op deze camping niet de moeilijkste om meerdere mensen op dezelfde plek neer te zetten. Het was een zeer onaangename verassing dat we na de wandeling op onze plek een tweede tent aantroffen die nog geen 30 cm van onze tent was neergezet. Vervolgens mag je bij de afrekening betalen voor de hele plek terwijl je nog niet de helft kan gebruiken. Ik kan deze camping volledig afraden en ik zou doorrijden naar een andere camping in Zell am See.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Chantal07-08-2013

Geweldige ligging

De camping staat aan de Zellersee, met prachtig uitzicht. Vanaf de camping is het mogelijk om redelijk dichtbij het één en ander te ondernemen. Goede ligging dus! Kampwinkel is beperkt open, dit is vrij irritant. Na een heftige regen/onweer/ hagelbui kwamen de eigenaren bij een ieder langs of iemand hulp nodig had. Voor kinderen is er weinig te doen. Er is een klein speeltuintje.

• 7Eetgelegenheden

• 9Linda30-08-2011

Super leuk!

Super leuke camping. Mooi saniair, geweldig meer en uitzicht.

Nadeel: je moet voor de stroom apart betalen....loopt flink in de kosten.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9jessicagraveland25-08-2011

Goed verzorgde camping!

In 2010 hebben wij een week op deze camping gestaan met een tent. Het sanitair op deze camping is echt top! Er zijn veel douches, toiletten en afgesloten hokjes met wastafels en alles wordt perfect onderhouden.

Enig nadeel van deze camping is dat het winkeltje beperkte openingstijden heeft, maar je bent ook zo in Zell am See voor wat boodschappen.

De camping is mooi gelegen aan het meer en er zijn veel activiteiten te doen in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug, want deze week was niet lang genoeg..

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

1 tip over Camping Seecamp

• Chantal, 07-08-2013

Grossglockner Westendorf Rodelen Kaprun

4 vragen over Camping Seecamp

• chiara, 05-06-2016

camping seecamp bij zell am see

hoeveel kost een standplaats voor een tent?

• heleen20, 21-08-2013

Weg en electriciteit

Vlak langs de camping ligt een doorgaande weg. Hoor je die op de plaatsen? En hoe wordt het electriciteitsverbruik gemeten? Hoeveel kost dat ongeveer? alvast bedankt,

Heleen

Rick Schreurs, 21-07-2014

Electriciteit wordt per kw/h gerekend en kost ongeveer 3 euro per dag. De weg is zeer luidruchtig aangezien de camping tegenover het ziekenhuis ligt en er constant loeiende sirenes langsrijden. Dus voor de rust zou ik deze camping absoluut niet aanbevelen.

helen20, 09-08-2014

Wij zijn net terug van vakantie en hebben voor de dagen dat we in Zell am see stonden maar voor panoramacamp (zuiden) gekozen. Erg klein en beetje crowded maar wel een prettige omgeving en rustig. Nog bedankt voor je mail. Groetjes.

• mirjam, 21-01-2012

wintersport camping

Wij zitten er over te denken om een seizoenplaats te nemen op deze camping. Is er iemand die ons iets kan vertellen over de aansluiting naar het skigebied en hoe de voorzieningen zijn in de winter op deze camping? Alvast heel erg bedankt. Groeten Mirjam

bea, 04-02-2012

Wij hebben nu voor het 2e winterseizoen een plaats op Seecamp. De skilockers zijn op de camping en kosten 25 euro voor een seizoen. Daar pakken wij onze spullen en stappen tegenover de camping op de bus die ons op de postplatz af zet. daar nemen we de City-express naar boven. Laat in de middag apresskien we even onder aan de City-express nemen dan de bus naar de camping, spullen in de locker, douchen en eten. Douches en toiletten zijn er voldoende en verwarmd. Restaurant op de camping is goed. Voor kinderen een speelruimte met tafeltennis, tv etc. Ook een grote droogruimte voor wasgoed en een grote waskamer waar je ook je eigen rekje mag zetten. Voor ons een perfekte camping maar net iets te lang rijden vanaf huis. Vanaf Brabant ongeveer 10 uur rijden incl. stops. Wij gaan wel met vakanties maar voor een weekendje net te ver rijden.

Mirjam, 07-02-2012

Bedankt voor de reactie. Het lijkt ons een mooie camping, wie weet tot volgend seizoen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig