Pension Schattbachgut

Meer pension info
Tonen op kaart

67 reviews over Pension Schattbachgut

• 8Suzanne Bos15-08-2016

Ons favoriete skigebied in de zomer ook prachtig!

Wát leuk om hier te logeren, in een fijn appartement, voorzien van alles wat je nodig hebt, zelfs een paar senseo pads voor het eerste kopje koffie, en we kregen een flesje Prosecco bij aankomst. Volledig ingerichte keuken,vaatdoekje, afwasmiddel en theedoeken aanwezig. De tuin nodigt uit om 's avonds nog lekker te zitten, de jongere kinderen vermaken zich op het grasveld, de tieners genieten van de Wifi;-) Beneden is een speelruimte en ook op de etage vindt je spelletjes en is er plek om nog gezellig met elkaar te zitten.

We kennen het gebied enkel van de wintersport, maar ook in de zomer is het er prachtig. Genoeg te doen en te zien, voor alle leeftijden. De Zell am See sommercard die je krijgt is een pluspunt, gratis toegang tot liften en entree voor diverse activiteiten. Het openlucht zwembad van Thumersbach is heerlijk, met ligweiden en gezellig terras/ strandbar. Het ligt pal aan het meer dus je kan kiezen waar je een duik neemt, het zwembad of de Zellersee. De ligging van Schattbachgut is mooi, en rustig. Als je wilt gaan skieën moet je wel een bus of auto pakken om naar de gondels te komen. Met de auto maximaal 10 minuutjes rijden naar het centrum van Zell am See. Hier vind je leuke winkels, terrasjes en gezelligheid.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Johan En sabine11-08-2016

Simpel weg genieten met de kids in de zomer

De Sommerkarte welke bij het verblijf zit heeft ons met 4 kinderen veel gratis vermaak opgeleverd! Van sleetje rijden op de gletsjer, lekker zwemmen in de diverse zwembaden, een bezoek aan de stuwmeren en veel vermaak op de Smittenhohe voor de kinderen. Het is een prachtig gebied en het pension is een prima uitvalsbasis op een rustige locatie met een mooi uitzicht.

Michel en en Sandra zorgen ervoor dat je een een fantastische verblijf hebt in een schoon onderkomen regelmatig schone handdoeken en een vakantie wasje is ook geen probleem, gewoon super!

En als klap op de vuurpijl elke ochtend heerlijke verse broodjes!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Eef08-08-2016

Super locatie

Heerlijk verblijf gehad bij Michel en Sandra , aardige mensen die ervoor zorgen dat het hun gasten aan niets ontbreekt👍🏻 Mooie rustige locatie gelegen in de bergen super. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook doen ze mee aan de sommerkarte dit is een kaart waarbij je fikse kortingen krijgt op activiteiten zoals o.a. Liften

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2016

• 9sabine fontein26-02-2016

Een fantastische vakantie

En net,gezellig en schoon pension. Michel en Sandra zijn een leuk stel die met plezier hun pension runnen. Met de skibus ben je binnen een paar minuten bij de pistes in zell am see.Wij komen zeer zeker volgend jaar weer terug!

• 9Fam. Dake en Fam.Vroegop14-02-2016

Super!

We komen al verschillende jaren bij Michel en Sandra. Ze zijn heel gastvrij en behulpzaam. Het appartement ligt op een mooie/ rustige lokatie. En met de skibus sta je zo in Zell am See.

• 9Familie Wittenberg13-02-2016

Het was super!

Het pension ligt op een mooie locatie, 5 minuutjes lopen en je stapt in de gratis skibus die je binnen 10 minuten midden in Zell am See afzet. Het appartement was ruim en van alles voorzien en ook de sauna was heerlijk! Michel en Sandra zijn heel gastvrij, je hoeft het maar te vragen en het word geregeld.

• 8heer van Veen13-02-2015

prima appartement;

warm aandoend met al het houtwerk; voldoende ruimte; goede bedden; badkamer en keuken up to date; goede kookgelegenheid met moderne oven.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 10Anne Schaper27-08-2014

Oostenrijks genieten!

Dit jaar verbleven wij tijdens onze zomervakantie in Pension Schattbachgut. Sinds kort gerund door de nieuwe eigenaren Michel en Sandra. Door de goede service en gastvrijheid hebben wij het super naar onze gehad! Niks was te veel gevraagd. Of het nou informatie over het gebied was, een extra kussen of een reservering bij een restaurant. De eigenaren regelde het allemaal voor ons.Ook was de broodjes service een uitkomst aangezien we zo 's morgens niet op pad hoefden. De kamers waren super schoon en de bedden lagen heerlijk. Eén ding weten we zeker, wij komen snel weer terug en misschien we voor een wintersportvakantie!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Paulina01-08-2014

Geweldig pension in een mooie omgeving

Dit pension wordt sinds enkele maanden gerund door een enthousiast Nederlands koppel. Super vriendelijk en veel tips om wat te ondernemen in de omgeving! Sandra en Michel staan klaar om een geweldig vakantiegevoel te creëren! Ze hebben alle appartementen gerenoveerd en zelfs box springs geplaatst. Heerlijk slapen in een rustige omgeving! Een plus punt is de zomerpas voor veel korting op parken, liften enz. Aanrader is dit pension zeker! Niet twijfelen - gewoon doen!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Tom02-07-2012

Zeer rustig gelegen en een startpunt voor dagtrips

Appartement-huis Schattbachgut is een iets buiten het centrum van Thumersbach gelegen chalet met rustieke oostenrijkse kamers, voorzien van complete keuken en een badkamer waarin toilet en douche, het uitzicht is over het dal, maar Zell am See ligt net buiten het gezichtsveld. Het is een prima uitgangspunt voor het bezoeken van de omliggende dorpen en Zell am See aan de overkant van het meer ligt op 5 km afstand. Het huis is eigendom van een Hollandse dame en haar dochter die samen het huis prima op orde en schoon houden Ontbijt is wel mogelijk, maar voor dinee kan men naar een restaurant iets hoger op de berg gelegen, met een prachtig uitzicht op Zell am See. Dit restaurant heeft niet zo'n grote menu kaart maar wat geboden wordt is van uitmuntende kwaliteit en de prijzen zijn naar onze begrippen laag. Ook de prijs kwaliteit van het huis is zeer goed In de tuin kan men zomers heerlijk relaxen, ook kinderen zullen in dit huis alles vinden waar ze mee bezig kunnen zijn.

Gereisd met partner in juni 2012

3 tips over Pension Schattbachgut

• Tom, 02-07-2012

Een zeer mooie bezienswaardigheid zijn de ijsgrotten in Werfen, de zoutmijnen in Hallein zijn zeker voor kinderen leuk met in de mijn twee glijbanen van 27 en 42 meter lang. Ook de diverse Klamms en de stuwmeren in Kaprun zijn zeker een bezoek waard.
    De Krimmler waterval is fantastisch mooi, maar naar de bovenloop van de waterval is een zware klim. Met de van het Schattbachgut huis gekregen Zell amSee/Kaprun kaart zijn veel van deze bezienswaardigheden gratis of met korting te bezoeken

• Paulina, 01-08-2014
    • met de zomerpas gratis gebruik van de liften in de omgeving!
    • gratis entree openbaar zwembaden in de omgeving

• Anne Schaper, 27-08-2014

Schattbachgut ligt 5 minuutjes rijden van het gezellige stadje Zell am See en heeft alles te bieden waar een vakantieganger maar naar verlangt. Een zwembad in het centrum en diverse aan het meer, zelfs een Spa in de buurt, leuke winkeltjes en boetiekjes en tientallen leuke restaurantjes waar je veelzijdig en lekker kunt eten. Ook zijn de inwoners erg behulpzam en vriendelijk.

0 vragen over Pension Schattbachgut

Pension info