Pension Schattbachgut

Pension Schattbachgut

• Ligging t.o.v. pistes7,8

67 reviews over Pension Schattbachgut in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes6

Wát leuk om hier te logeren, in een fijn appartement, voorzien van alles wat je nodig hebt, zelfs een paar senseo pads voor het eerste kopje koffie, en we kregen een flesje Prosecco bij aankomst.

Volledig ingerichte keuken,vaatdoekje, afwasmiddel en theedoeken aanwezig.

De tuin nodigt uit om 's avonds nog lekker te zitten, de jongere kinderen vermaken zich op het grasveld, de tieners genieten van de Wifi;-)

Beneden is een speelruimte en ook op de etage vindt je spelletjes en is er plek om nog gezellig met elkaar te zitten.

We kennen het gebied enkel van de wintersport, maar ook in de zomer is het er prachtig. Genoeg te doen en te zien, voor alle leeftijden. De Zell am See sommercard die je krijgt is een pluspunt, gratis toegang tot liften en entree voor diverse activiteiten.

Het openlucht zwembad van Thumersbach is heerlijk, met ligweiden en gezellig terras/ strandbar. Het ligt pal aan het meer dus je kan kiezen waar je een duik neemt, het zwembad of de Zellersee.

De ligging van Schattbachgut is mooi, en rustig. Als je wilt gaan skieën moet je wel een bus of auto pakken om naar de gondels te komen.

Met de auto maximaal 10 minuutjes rijden naar het centrum van Zell am See.

Hier vind je leuke winkels, terrasjes en gezelligheid.

Simpel weg genieten met de kids in de zomer

Johan En sabine
11-8-2016

De Sommerkarte welke bij het verblijf zit heeft ons met 4 kinderen veel gratis vermaak opgeleverd! Van sleetje rijden op de gletsjer, lekker zwemmen in de diverse zwembaden, een bezoek aan de stuwmeren en veel vermaak op de Smittenhohe voor de kinderen. Het is een prachtig gebied en het pension is een prima uitvalsbasis op een rustige locatie met een mooi uitzicht.

Michel en en Sandra zorgen ervoor dat je een een fantastische verblijf hebt in een schoon onderkomen regelmatig schone handdoeken en een vakantie wasje is ook geen probleem, gewoon super!

En als klap op de vuurpijl elke ochtend heerlijke verse broodjes!

Super locatie

Eef
8-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk verblijf gehad bij Michel en Sandra , aardige mensen die ervoor zorgen dat het hun gasten aan niets ontbreekt👍🏻

Mooie rustige locatie gelegen in de bergen super.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ook doen ze mee aan de sommerkarte dit is een kaart waarbij je fikse kortingen krijgt op activiteiten zoals o.a. Liften

Een fantastische vakantie

sabine fontein
26-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

En net,gezellig en schoon pension. Michel en Sandra zijn een leuk stel die met plezier hun pension runnen. Met de skibus ben je binnen een paar minuten bij de pistes in zell am see.Wij komen zeer zeker volgend jaar weer terug!

Super!

Fam. Dake en Fam.Vroegop
14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen al verschillende jaren bij Michel en Sandra. Ze zijn heel gastvrij en behulpzaam. Het appartement ligt op een mooie/ rustige lokatie. En met de skibus sta je zo in Zell am See.

Het was super!

Familie Wittenberg
13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het pension ligt op een mooie locatie, 5 minuutjes lopen en je stapt in de gratis skibus die je binnen 10 minuten midden in Zell am See afzet.

Het appartement was ruim en van alles voorzien en ook de sauna was heerlijk!

Michel en Sandra zijn heel gastvrij, je hoeft het maar te vragen en het word geregeld.

prima appartement;

heer van Veen
13-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

warm aandoend met al het houtwerk; voldoende ruimte; goede bedden; badkamer en keuken up to date; goede kookgelegenheid met moderne oven.

Oostenrijks genieten!

Anne Schaper
27-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit jaar verbleven wij tijdens onze zomervakantie in Pension Schattbachgut. Sinds kort gerund door de nieuwe eigenaren Michel en Sandra. Door de goede service en gastvrijheid hebben wij het super naar onze gehad! Niks was te veel gevraagd. Of het nou informatie over het gebied was, een extra kussen of een reservering bij een restaurant. De eigenaren regelde het allemaal voor ons.Ook was de broodjes service een uitkomst aangezien we zo 's morgens niet op pad hoefden. De kamers waren super schoon en de bedden lagen heerlijk. Eén ding weten we zeker, wij komen snel weer terug en misschien we voor een wintersportvakantie!

Geweldig pension in een mooie omgeving

Paulina
1-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit pension wordt sinds enkele maanden gerund door een enthousiast Nederlands koppel. Super vriendelijk en veel tips om wat te ondernemen in de omgeving! Sandra en Michel staan klaar om een geweldig vakantiegevoel te creëren!

Ze hebben alle appartementen gerenoveerd en zelfs box springs geplaatst.

Heerlijk slapen in een rustige omgeving! Een plus punt is de zomerpas voor veel korting op parken, liften enz. Aanrader is dit pension zeker!

Niet twijfelen - gewoon doen!

Letnie wakacje

Paweł
26-8-2012

Pensjonat fajnie położony - dość wysoko, w okolicy pełno letnich atrakcji. Mieliśmy duży pokój z małżeńskim łożem i dwoma pojedynczymi łóżkami. Balkon. Kuchnia świetnie wyposażona łącznie ze zmywarką. Łazienka duża. Duży telewizor. Internet bezprzewodowy. Okolica cisza, spokój, ruch uliczny minimalny. Polecam wszystkim, którzy rodzinnie chcą zwiedzić w lato piękną okolicę Zell am See i Kaprun a jest co zwiedzać.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schattbachgut in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schattbachgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Schattbachgut scoort een 8.99 uit 10 op basis van 67 reviews.