Sorteren

accommodaties Zell am See met roomservice

Reviews over Zell am See

Buiten ergenis van parkeren,leuke vakantie gehad.

H de M
    14-9-2018

Mooi hotel.Nadeel is er zijn maar een paar parkeerplekken,vlakbij was er een stadsmuur daar kon je de auto neer zetten,maar dat was bijna altijd vol.Heeft als dus parkeergeld gekost.

Fantastisch hotel!!

MP
    16-3-2018

Super mooi hotel en zeer vriendelijke mensen! Het eten was ook super goed!

Een hotel om aan te bevelen!!!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hans
    10-3-2018

(+) Mooi hotel gelegen direct gelegen aan de piste. Mooie kamers en inclusief gebruik van zwembad, bubbelbad, spa en een droogruimte voor je wintersportuitrusting. Een heerlijk uitgebreid ontbijt in de ochtend. Het diner is op sommige dagen in buffetvorm en andere dagen a-la-carte. Erg vriendelijk personeel dat er alles aan doet je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

(-) Het diner voldoet maar is geen culinair hoogstandje.

prima kwaliteit prijsverhouding....Aanrader!

Vink
    4-2-2018

Sfeerhotel, netjes en verzorgd. Servicegericht personeel en lekker en voldoende eten. All- inclusiveformule werkt goed op alle onderdelen. Centraal gelegen, skibusvervoer op kleine afstand.

Prima hotel met prachtig uitzicht over het meer

Martijn
    30-1-2018

-Vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie.

-Shuttle service vanaf/naar de piste was top. Jammer was wel dat er geen shuttle service terug ging na 16uur (wat veel te vroeg is.) Als je eenmaal beneden bent na de dalafdaling ben je vaak zonder überhaupt een biertje te drinken al later dan 16u pas beneden.

-Kamer was mooi, prachtig uitzicht over het meer, bedden goed, douche en wc prima. Helaas (op onze kamer) wel last van zilvervisjes die her en der rondliepen.

-Eten was van prima kwaliteit. Uitgebreide keuze bij het ontbijt. Het diner ook lekker en prima van kwaliteit. De service was echter niet gastvrij. De ober (ene Daniel) was elke dag chagrijnig en een glimlachje kon er niet vanaf. Je kon dineren tot 20.30. We gingen zaterdagavond dineren om 20.00u. Om 20.25 werd gemeld dat het buffet ging sluiten over 5min. Even nog wat eten opscheppen dachten we. Nee hoor. Om 20.26 was de helft van het buffet al weggehaald. Om 20.30u stond er niks meer.

-Welness voorzieningen waren super.

-Hotel goed te doen op loopafstand van het centrum (kwartiertje) en skilift CitXpress ook (5min verder).